athena_arabians
Trådstartare
Jag väntar på åska och försöker jobba även om det inte går så bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för att du skapade en ny tråd! Jag kan inte dessa siffror ni envisas med att använda
Väntar på posten i dubbel form, både den vanliga posten samt 120 kg kattsand
Haha, han är här i snitt en gång i veckan och brukar vara glad. Tills idag då kanske... Å andra sidan så väger paketen 30 kg styck och han behöver bara lyfta ner dem en halvmeter från skåpbilen. Det orkar han nog!Vad glad godschauffören ska vara
Låna aldrig, aldrig, aldrig ut pengar. Det finns banklån, kreditkort och tom SMS-lån för dem som har en kris att lösa. Stå på dig! Även privatpersoner kan ta ärenden via KFM...Undrar om deg blir åska här med.
Är arg som fan. Lånade ut en del pengar med löfte om at få tillbaka dem den 19
Men nej, istället åks det på långfärder och storhandlas och köpa pizza mm.
Jag behöver de pengarna denna månad pga massor med vetbesök och tandläkare mm.
Satan vad arg jag blir
Här somnar man och så försvinner en hel tråd? Vad missade jag?
Ja man får nog gå den vägenLåna aldrig, aldrig, aldrig ut pengar. Det finns banklån, kreditkort och tom SMS-lån för dem som har en kris att lösa. Stå på dig! Även privatpersoner kan ta ärenden via KFM...
Inget
Sovit lite och ska nu dricka kaffe och försöka vakna till igen. Skriver och funderar på hur jag få ner det jag vill säga till 15 min...
Gör mig i ordning för att åka med äldsta sonen till arbetsterapin, förhoppningsvis kan de komma med tips och eventuella hjälpmedel för hans neuropsykiatriska funktionshinder. Iofs vet vi inte än om han bara har en diagnos eller en s.k dubbeldiagnos, utredning för eventuell dubbeldiagnos kommer pågå i sommar. ÄNTLIGEN (!) då jag bad skolan om en första utredning redan i slutet av 2012, så det tar verkligen tid