Dum fråga men varför står det ett datum på avatarbilden om man råkar komma åt den när man skrollar?
För att man ska kunna ha koll på när användaren reggade sig? Tycker det är en onödig funktion men om man har med troll att göra är den bra att ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dum fråga men varför står det ett datum på avatarbilden om man råkar komma åt den när man skrollar?
Jag passade på att bunkra lite när jag hämtade hem dom nya hundarna.Jag kan ta en öl, vinet är slut
Hahaha....du är min gud Ansjovis
Garvade så tiken vaknade inne i sovrummet och kom för att stirra på mig
Jag har sen 16 år tillbaka nått i stil med reumatism som ger pålagringar mellan ryggkotorna. Är stel som en pinne i rygg.Jag har ju 2 diskbråck som dom sa för snart 3 år sen att dom brukar "läka" ,tackade nej till op och tyckte det var ganska bra för några månader sen,men nu är det nästa lika illa som förut
Det hade jag missatDum fråga men varför står det ett datum på avatarbilden om man råkar komma åt den när man skrollar?
Jag passade på att bunkra lite när jag hämtade hem dom nya hundarna.
Näää...du är dum som en sardinburk (a)Nu kanske mina i aktagelser av kvinnors klädsel blir tagen på allvar
Jag har ju 2 diskbråck som dom sa för snart 3 år sen att dom brukar "läka" ,tackade nej till op och tyckte det var ganska bra för några månader sen,men nu är det nästa lika illa som förut
Näää...du är dum som en sardinburk (a)
Du verkar också vara ett måndagsexemplar som jagHar också 2 diskbåck, efter 10 år borde dom läkt men dom gör fortfarande ont. Tror att dom trycker på nervbanorna när jag varit knäpp och gjort saker jag får ont av. Som typ allt...
Du verkar också vara ett måndagsexemplar som jag
Måndagsklubben
Hur kommer du ihåg vilken dag du är född på? Jag minns ingenting....Jag är född på en månda så jag är ett äkta måndagsexemplar
Samma här,jag kan ju inte bara gå o gå (enda som lindrar) jag måste ju leva med,typ bygga,bära hundar,hundmat och allt annat som jag inte borde göra.Har också 2 diskbåck, efter 10 år borde dom läkt men dom gör fortfarande ont. Tror att dom trycker på nervbanorna när jag varit knäpp och gjort saker jag får ont av. Som typ allt...
Hur kommer du ihåg vilken dag du är född på? Jag minns ingenting....
Visst bodde ansjovisen i v-rås?
Asså...jag är egentligen allergisk mot fisk...men dig tål jagStämmer bra det!
Jag är född en söndag,så vad gick fel? Fast fram till diskbråcken o den brutna handleden så har jag varit förvånansvärt skadefri trots ridsport på hyfsat hög nivå o en förmåga att vara en våghalsig klant