Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ju 2 diskbråck som dom sa för snart 3 år sen att dom brukar "läka" ,tackade nej till op och tyckte det var ganska bra för några månader sen,men nu är det nästa lika illa som förut :devil:
Jag har sen 16 år tillbaka nått i stil med reumatism som ger pålagringar mellan ryggkotorna. Är stel som en pinne i rygg.

Jag har ju 2 diskbråck som dom sa för snart 3 år sen att dom brukar "läka" ,tackade nej till op och tyckte det var ganska bra för några månader sen,men nu är det nästa lika illa som förut :devil:

Har också 2 diskbåck, efter 10 år borde dom läkt men dom gör fortfarande ont. Tror att dom trycker på nervbanorna när jag varit knäpp och gjort saker jag får ont av. Som typ allt...

Har också 2 diskbåck, efter 10 år borde dom läkt men dom gör fortfarande ont. Tror att dom trycker på nervbanorna när jag varit knäpp och gjort saker jag får ont av. Som typ allt...
Samma här,jag kan ju inte bara gå o gå (enda som lindrar) jag måste ju leva med,typ bygga,bära hundar,hundmat och allt annat som jag inte borde göra.
Blir det lite jävligare så väcker jag min operations remiss igen.Men det känns så där med att några klåpare ska rota runt i ryggraden på en.

Visst bodde ansjovisen i v-rås?

Min hundvakts tik löper :banghead:

Börjar mistänka att tiken hatar mig för varje gång jag behöver hundvakt en hel helg så löper hon :rage:

Han är liten, tror ni jag kan smussla med honom in på hotellet?

Jag är född en söndag,så vad gick fel? Fast fram till diskbråcken o den brutna handleden så har jag varit förvånansvärt skadefri trots ridsport på hyfsat hög nivå o en förmåga att vara en våghalsig klant

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 472
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar