Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asså...jag är egentligen allergisk mot fisk...men dig tål jag
Och jag håller med dig,varför äta kattmat?Jag hatar fisk, bara lukten av det får mig att kvälja men för din skull kan jag ha fiskar som avatarbild
Jag kör förbi där ganska ofta,tom stannar på Ikea ibland.
Och jag håller med dig,varför äta kattmat?
Kan konstatera att den nyöppnade flaskan Merlot var sur som tusan det är så tungan krullar sig.
Gissa pissa är alltid med,sen varierar sällskapet där bak,med om jag ska lämna eller hämta.Då tycker jag att du ska stanna till hos mig när du har möjlighet! Bor nära E18 så det är ganska enkelt att hitta hit
Hundarna är också välkomna om du har med dom!
Jag är både klant och måndagsexemplar!Jag är bara en klant med otur
Helt odrickbart.Jag tog en ljummen öl, någon har druckit upp alla kalla
Det var inte gott med rumstempererad öl
Jag är både klant och måndagsexemplar!
Helt odrickbart.
Och burk är inte alls gott. Då måste jag ha ett glas.
Precis!!!! Jag har också alltid sagt att det är kattmat!!!Och jag håller med dig,varför äta kattmat?
Kan konstatera att den nyöppnade flaskan Merlot var sur som tusan det är så tungan krullar sig.
Precis!!!! Jag har också alltid sagt att det är kattmat!!!
Värsta jobbet jag haft var när jag packade lutfisk i 8 månader
Precis!!!! Jag har också alltid sagt att det är kattmat!!!
Värsta jobbet jag haft var när jag packade lutfisk i 8 månader
Jag fick kasta kudden efter det jobbet. Trots att jag tvättade håret varje dag så luktade kudden svagt av lutfiskJag hade nog avlidit då
Du skulle bytt pilar halvvägs in i speletFörsökte utmana två grabbar på dart idag men när jag plockade upp mina egna pilar fick dom kalla fötter och gick?
Du skulle bytt pilar halvvägs in i spelet
Heter det spel föresten när det är dart?
Nu är jag slut som människa så god natt kära vänner
Jag med. Ska vi gå och lägga oss?Nu är jag slut som människa så god natt kära vänner