Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samma här. Särbo kommer imorgon och jag sa till honom att det inte skulle bli en krogrunda efter träningen :o

Det blev en runda :D

Men jag hållt mig lugn idag så jag inte är bakfull och kräks när han dyker upp :angel:

Ska överaska honom med lammrostbiff, klyftpotatis och sallad när han kommer.

Aldrig tillagat lamm så jag hoppas det blir ätbart :d
Åh...lamm och lammrostbiff är så otroligt fint, mört kött :d
Överstek det inte bara. Ska vara rosa innuti.

Vetbase? har jag missat nåt? Loggar visserligen aldrig in på FB på jobbet men hemma så...?

Ja moderatorn där är lite annorlunda och kör sitt eget race om man säger så. Vetbase är en grupp för människor med djur och det kan gå livat till ibland.

Just nu ska man inte skriva om biverkningar av Bravecto, fästingmedel, för det är skramselpropaganda :devil:

Synd att @dobbis och @Voff sover :angel:

Så jävla trött.
Sov 3,5 timme och fick så jävla ont i nacken när jag la mig ner för att sova så nu sitter jag med en dunderkur av stark smärtlindring, som inte gjort någon mer nytta än att skapa kola i skallen och illamående.

... Och kl 11 är det Tabata :rofl:
Undrar om det ens är idé att försöka sova en stund till, eller om chansen att orka dit minskar ännu mer då?

Sitter med mitt andra glas vin efter en mycket lang dag. Yngste sonen var med i en allvarlig krock i gar. Pa vag hem efter att han och hans tjej var och halsade pa min hast.:crazy: Han fick aka helikopter till "trauma centret" vid universitets sjukhuset da han brutit benet allvarligt och tydligen var helt vack da han inte minns den farden.
Hans flickvan fick jarnskakning och har for narvarande (som storebror till den yngsta telningen uttryckte det) "fisk minne". Varje tre minuter far man upprepa vad man sa da hon inte kommer ihag. Han skrev ner svaren pa en lapp sa hon kan lasa sig till det :cautious: var tredje minut eller sa.

Tjejen ar hos 'storebror' och den yngste pa sjukhus ... han hade ont och madde inte sa bra nar jag pratade med honom efter operation.:( Det kanns inte kul att vara langt borta nar olyckan ar framme.

I morgon ska jag och hundar tavla och sedan har jag en klinik i 'nosework' att skota over helgen. Forhoppningsvis kan vi fortsatta var resa hemmat till sjuklingen snart. Vi vantar ocksa pa att fa en ny falg och ett dack till trucken innan vi aker vidare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 472
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar