Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh...lamm och lammrostbiff är så otroligt fint, mört köttSamma här. Särbo kommer imorgon och jag sa till honom att det inte skulle bli en krogrunda efter träningen
Det blev en runda
Men jag hållt mig lugn idag så jag inte är bakfull och kräks när han dyker upp
Ska överaska honom med lammrostbiff, klyftpotatis och sallad när han kommer.
Aldrig tillagat lamm så jag hoppas det blir ätbart
Åh...lamm och lammrostbiff är så otroligt fint, mört kött
Jag med. Ska vi gå och lägga oss?
Sov gott Ansjovisen och dobbis
Som nöt. Blir lamm genomstekt smakar det för mycket lamm. Så rosa innuti. Just rostbiffen och filén är otroligt möra och fina. Lite salt och peppar räcker. Ev rosmarinHur tillagar man det på bästa sätt?
sov gottPuss och kräm. Sov gott
Sov gott! Jag håller ställningarna...fast det var jäkligt segt nyss och erkänner att jag faktiskt nickade till...
Vetbase? har jag missat nåt? Loggar visserligen aldrig in på FB på jobbet men hemma så...?Jag är vaken ännu, roar mig med att läsa trådar på Vetbase på FB
Vetbase? har jag missat nåt? Loggar visserligen aldrig in på FB på jobbet men hemma så...?
Hoppsan, jag kanske ska kolla det när jag vaknat senare idag?
Hoppsan, jag kanske ska kolla det när jag vaknat senare idag?
Sov gott! Jag ska krama kudden vid 8.30 när hästarna fått sittDet är rätt intressant forum när moderatorn hrm vaknat på fel sida
Nu ska jag sova, nu är jag trött
Sov gott! Jag ska krama kudden vid 8.30 när hästarna fått sitt
Maskiner ska bara fungera! Det mesta styrs elektroniskt där jag befinner mig och när det krånglar, ja då vill man bara gå hem...Bara 3 timmar kvar. Natten har gått väldigt fort. Inte kul med maskinproblem dock.