Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har killen från Electrolux varit här. Tydligen kan den maskinen jag har köpt inte stå på sån där "tvätthylla" utan måste stå direkt på golvet. Jag ska också köpa gummipluppar att sätta under maskinen. Han tyckte synd om mig så jag behöver inte betala trots att det inte var fel på själva maskinen.
Nu ut och aktivera Annie lite snabbt innan det bär av till jobb.

Svär över inkompetenta kollegor :rage:
En gruppchef som blundar för att kollegan begår tjänstefel mot vårdtagare :banghead: och en kollega som är så trångsynt att jag fan blir mörkrädd!! :mad:

Jag behöver lite extra styrka i dag om jag inte ska skrika högt på jobbet snart :arghh:

Idag kör jag lärar/bibliotekarie/tant-look:
12920356_10153344946502131_1163440850259387715_n.jpg

Svär över inkompetenta kollegor :rage:
En gruppchef som blundar för att kollegan begår tjänstefel mot vårdtagare :banghead: och en kollega som är så trångsynt att jag fan blir mörkrädd!! :mad:

Jag behöver lite extra styrka i dag om jag inte ska skrika högt på jobbet snart :arghh:

Tjänstefel mot vårdtagare måste anmälas! Vet du vart ska ska vända dig?

Jag sitter på vc och väntar. Insåg att jag har lagt mer på vård sen 5/2 än jag gjort sammanlagt i hela mitt liv innan. Jippie eller nått.

Ja moderatorn där är lite annorlunda och kör sitt eget race om man säger så. Vetbase är en grupp för människor med djur och det kan gå livat till ibland.

Just nu ska man inte skriva om biverkningar av Bravecto, fästingmedel, för det är skramselpropaganda :devil:

Synd att @dobbis och @Voff sover :angel:
Nu är jag jättevaken. Men jag är inte med på vetbase längre och Admin är blockad så jag kan ändå inte se det roliga :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 472
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar