Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gör anteckningar att ta med på informationsmötet angående byns skola som ska bli hvb-hem för ensamkommande...sen åker jag på jobb.:cool:

Kokar glaze en masse eftersom jag fick ett fantastiskt paket av @hastflicka igår (jag kollade inte brevlådan förrän nu :o). Massor av god chili som verkligen behövdes nu (min chipotle var nästan slut).

Tack så hemskt mycket, det var jättesnällt! :love: :bow:

Inga problem, jag ar bara ledsen att det tog tid innan jag kom ihag att skicka det.:o Sag till nar du behover mer sa fixar jag det.:)

Har sanerat mig själv och sjunkit ner i soffan. Är lite för skönt att sitta här.. :cautious: måste snart resa mig och börja fixa mig presentabel inför kvällen

Har just kommit in efter att ha fixat hela stallet åt sjuk stallägare/granne och ridit min prins.
Nu måste jag städa inför besök ikväll. Så jag hinner sanera mig efter hussaneringen..

När man ska plocka ihop en lista över de 10 coolaste och bäst klädda kvinnorna inom mode-segmentet och inte kan ta arbetsuppgiften helt seriöst och inleder med:
Kicki, Bettan och Lotta
Anna Book +1

:rofl:

Alltså måste börja ta mitt jobb på större allvar. Kaozzz....

När man ska plocka ihop en lista över de 10 coolaste och bäst klädda kvinnorna inom mode-segmentet och inte kan ta arbetsuppgiften helt seriöst och inleder med:
Kicki, Bettan och Lotta
Anna Book +1

:rofl:

Alltså måste börja ta mitt jobb på större allvar. Kaozzz....
...Babsan måste väl ha en given plats, eller...? :D
250px-2013_Stockholm_Pride_-_012.jpg

Vad kul att sambon är hemma så vi kan umgås....när min kropp ömmar och jag har sovit i soffan hela dagen, med undantag för frukost. Jättekul, verkligen. Älskar min kropp :meh:

Med en kropp som var på min sida idag så har jag fått en massa gjort. Nu vårstädar jag hunden. Pälsen ska av!
Men vi behövde en paus från varandra nu så han fick följa med husse ut och jag hamnade på soffan.
Den är skön den här soffan...zzzzz......

Det känns bra med en stor kopp te efter denna arbetsvecka...
Sedan jag började på nya jobbet för ett tag sen så har jag precis varit och hämtat ut en strl. mindre tröjor och jacka + ett kortare skärp (det gör att byxorna sitter snyggare) :angel: sånt är BRA!! :up:

Hemma med hästen. Är helt slut, fy fan vilken skitdag rent sagt.
Orkar inte skriva om det här men hästen är inte frisk.
Fanns inget vin hemma så jag tog en äcklig öl och trycker en massa chips istället för det behöver jag nu.
Blir inget mer körande för mig ikväll/natt, blir hästen ännu sämre får distriktarna komma ut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 472
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar