Ja, det jobbigaste är nog det, samt att personen till synes varit frisk och så händer det något så de hamnar där... fy jag hoppas verkligen att det inte är något.Åh! Det värsta brukar vara ovissheten Jag håller alla tummar verkligen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det jobbigaste är nog det, samt att personen till synes varit frisk och så händer det något så de hamnar där... fy jag hoppas verkligen att det inte är något.Åh! Det värsta brukar vara ovissheten Jag håller alla tummar verkligen!
Ja, det jobbigaste är nog det, samt att personen till synes varit frisk och så händer det något så de hamnar där... fy jag hoppas verkligen att det inte är något.
Usch ja, jag förstår (nästan) precis.Ja, det jobbigaste är nog det, samt att personen till synes varit frisk och så händer det något så de hamnar där... fy jag hoppas verkligen att det inte är något.
Det är så jobbigt när man får sådana samtal och man t ex befinner sig på jobbet, vill egentligen inte börja gråta tex inför kollegor som kommer fatta nada och sen förklara något som man inte vill förklara.Usch ja, jag förstår (nästan) precis.
Hoppas med dig!
Nej det förstår jag verkligen, samtidigt tror jag inte man behöver förklara mer än att det hänt något man inte vill prata om, egentligenDet är så jobbigt när man får sådana samtal och man t ex befinner sig på jobbet, vill egentligen inte börja gråta tex inför kollegor som kommer fatta nada och sen förklara något som man inte vill förklara.
När jag fått såna samtal så har mina kollegor varit toppen. Några har inte vetat så mycket om mig men ställt upp.Det är så jobbigt när man får sådana samtal och man t ex befinner sig på jobbet, vill egentligen inte börja gråta tex inför kollegor som kommer fatta nada och sen förklara något som man inte vill förklara.
Jag tror dig inte! Klart att spindeln var söt
Japp, så kan det vara.Nej det förstår jag verkligen, samtidigt tror jag inte man behöver förklara mer än att det hänt något man inte vill prata om, egentligen
Nja, ingen av kollegorna som var kvar var sådana jag ville ta upp sådan information med, vissa sker vill man bara inte ta med vissa kollegor men men slapp ju det.När jag fått såna samtal så har mina kollegor varit toppen. Några har inte vetat så mycket om mig men ställt upp.
Har ju varit med några vändor om sånt. Alltid fått beskeden på väg till jobbet eller på jobbet... Man behöver inte förklara bara säga att det hänt nåt inom familjen.
Det beror nog på hur man definierar söt
Men nääääj hade fel ju... nu 13 minuter kvar.17 minuter kvaaaaar wiiii
På vad?Men nääääj hade fel ju... nu 13 minuter kvar.
Trodde tåget skulle vara framme 21.00 det stämde inte. Men snart får jag krama på min Gangster.På vad?