Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är så jobbigt när man får sådana samtal och man t ex befinner sig på jobbet, vill egentligen inte börja gråta tex inför kollegor som kommer fatta nada och sen förklara något som man inte vill förklara.
Nej det förstår jag verkligen, samtidigt tror jag inte man behöver förklara mer än att det hänt något man inte vill prata om, egentligen :heart

Det är så jobbigt när man får sådana samtal och man t ex befinner sig på jobbet, vill egentligen inte börja gråta tex inför kollegor som kommer fatta nada och sen förklara något som man inte vill förklara.
När jag fått såna samtal så har mina kollegor varit toppen. Några har inte vetat så mycket om mig men ställt upp.
Har ju varit med några vändor om sånt. Alltid fått beskeden på väg till jobbet eller på jobbet... Man behöver inte förklara bara säga att det hänt nåt inom familjen.

Nej det förstår jag verkligen, samtidigt tror jag inte man behöver förklara mer än att det hänt något man inte vill prata om, egentligen :heart
Japp, så kan det vara. :)

När jag fått såna samtal så har mina kollegor varit toppen. Några har inte vetat så mycket om mig men ställt upp.
Har ju varit med några vändor om sånt. Alltid fått beskeden på väg till jobbet eller på jobbet... Man behöver inte förklara bara säga att det hänt nåt inom familjen.
Nja, ingen av kollegorna som var kvar var sådana jag ville ta upp sådan information med, vissa sker vill man bara inte ta med vissa kollegor men men slapp ju det.

Äter varmkorv med egenbakad lompe (norskt tunnbröd gjort på potatis). Det var mer svårbakt (totalt två ingredienser men kletigare deg får man leta efter) än jag trodde och jag hade behövt en kavel men det är kul att det går att göra själv :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 472
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar