Bara jag kan ha dom på fötterna så får du läsa vad du vill,det skulle väl stått sneakersLäste att du köpt dig tre snickers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara jag kan ha dom på fötterna så får du läsa vad du vill,det skulle väl stått sneakersLäste att du köpt dig tre snickers
Det verkar som vi stavar som vi vill i kväll. Kan bli en spännade utmaning för den andre att gissaBara jag kan ha dom på fötterna så får du läsa vad du vill,det skulle väl stått sneakers
Kan man använda dig som USA mat budbärare?
Ptja, liten och gullig
Hemma med hästen. Är helt slut, fy fan vilken skitdag rent sagt.
Orkar inte skriva om det här men hästen är inte frisk.
Fanns inget vin hemma så jag tog en äcklig öl och trycker en massa chips istället för det behöver jag nu.
Blir inget mer körande för mig ikväll/natt, blir hästen ännu sämre får distriktarna komma ut.
Uj nästa vecka blir nog jobbig! Inte fått några timmar på jobbet (än) så kommer vara hemma själv hela dagarna. Och kvällarna. Det kommer bli jobbigt. Nog för att jag gillar att vara själv, men lite folk gillar jag nog ändå.
Min underbara kollega som hjälpte mig med läkarkontakt för ett tag sen ska ta med mig till gymmet (för tydligen har vi ett gym med fri tillgång dygnet runt på jobbet). Inte gymmat på flera år! Ska bli kul! Både motion och trevligt sällskap
Ska träffa exet/pojkvännen/vad han nu är imorgon och prata. Får väl se hur det känns då. Saknar honom men ändå inte.. Saknar någon att ligga med nää så illa är det inte! Men visst saknar jag sällskapet.