Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon.
Hemma igen efter en vecka där internet övervägande varit frånvarande, och jag gjort mitt första besök på Öland.
Det lilla jag så av Öland får mig att fundera på varför halva Sverige envisas åka dit på midsommar, inget märkvärdigt alls jämförd med resten av de delarna av Sverige jag sett ...

Sitter och lyssnar på nyheterna om bankernas svindleri. Får mig att tänka på min egen fajt med dom för några dagar sen och funderar på hur allt ska sluta, hur dom styr människors liv och kan vända och vrida sina regler efter vad som bäst passar dom.

Och ingen sa nåt när jag började! Det är ett fullutrustad gym med massor med grejer, fattar inte varför inte fler går dit..
Så nu jäklar ska jag bli fit igen! :D Magrutorna behöver bättras på en del, även om flera kollegor ägnade en stor del av fikarasten åt att peta mig i magen och konstatera att den är stenhård redan ;)

Träna mina muskler och uthållighet med då, når du ändå är i gång :)

Nu när det börjar bli lite varmare ute, undrar jag hur en bil gjord av glass överlever/inte smälter bort under ett arbetspass ...

Mvh inte dum/norrman bara nyfiken:D
Den kallas ju förvisso hemglassbilen om man ska va petig, har inte stört mig på att den kommer på sommaren, men nu kör den året runt... blir liksom inte sugen på glass när det är halv snöstorm ute... :grin:

Den kallas ju förvisso hemglassbilen om man ska va petig, har inte stört mig på att den kommer på sommaren, men nu kör den året runt... blir liksom inte sugen på glass när det är halv snöstorm ute... :grin:

Nu lurar vi barn (red),
Nu lurar vi barn (red),
På deras (hennes) veckopeng ...

(nynnar på glassbilslåten):angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 471
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar