Är på hästsjukhuset med hästen som tyvärr blev ännu sämre. Den ska läggas in med dropp och massor av mediciner.
Håller tummar, tår och tassar för att allt går bra! *stor kram*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är på hästsjukhuset med hästen som tyvärr blev ännu sämre. Den ska läggas in med dropp och massor av mediciner.
Håller alla tummar, tassar, klor och hovar här hemma för er!Är på hästsjukhuset med hästen som tyvärr blev ännu sämre. Den ska läggas in med dropp och massor av mediciner.
Håller tummarna.Är på hästsjukhuset med hästen som tyvärr blev ännu sämre. Den ska läggas in med dropp och massor av mediciner.
Somnade en stund på soffan. Ont i huvudet. Tji fick jag som sa i går att det var länge sen jag fick det. Nu är den tillbaka.
Orkar inte med alla bollar jag har! Dax att rensa
Gör det. Njut av livet!Jag är sjukt sugen på att öppna vinet.
Jag är sjukt sugen på att öppna vinet.
Kram heartNu närmar sig slutet för älskade vofflan.
Orkar inte ..
Men måste fatta beslutet för hennes skull.
Kan inte utsätta henne för en massa lidande för att jag är feg och ledsen.
Hoppas hon fixar helgen så vi kan ta det i lugn och ro i veckan.
Haha jag tror jag ska göra detGör det. Njut av livet!
Det är väl passande med tanke på min nuvarande geografiska position...Öppna, öppna, öppna, öppna ... men drick inte, för då blir du som jag i skallen (konstig norrman)
KramNu närmar sig slutet för älskade vofflan.
Orkar inte ..
Men måste fatta beslutet för hennes skull.
Kan inte utsätta henne för en massa lidande för att jag är feg och ledsen.
Hoppas hon fixar helgen så vi kan ta det i lugn och ro i veckan.
Det är väl passande med tanke på min nuvarande geografiska position...