Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är barnets växasäng nedburen i källaren och sovrummet är ommöblerat för att ge plats till en riktig säng så snart vi kan hämta den hos @lizan :love: hann passa på att handla efter att ha lämnat A på kalas också, ska snart åka och hämta henne igen :)

Somnade en stund på soffan. Ont i huvudet. Tji fick jag som sa i går att det var länge sen jag fick det. Nu är den tillbaka.
Orkar inte med alla bollar jag har! Dax att rensa :(

Nu närmar sig slutet för älskade vofflan.
Orkar inte ..
Men måste fatta beslutet för hennes skull.
Kan inte utsätta henne för en massa lidande för att jag är feg och ledsen.
Hoppas hon fixar helgen så vi kan ta det i lugn och ro i veckan.
Kram :heart

Det är väl passande med tanke på min nuvarande geografiska position...

Sitter du ensam i gammalt norskt territorium på västkusten ännu en helg? :)
Om du känner för det kan du åka till nytt norskt territorium (Lägenhet i Falköping) om du känner att ensamheten blir för påträngande :)

PS
Frugan kommer äntligen hem nästa helg (hon har äntligen fått uppehålls tillstånd efter 16 mnd i ovisshet), så du behöver inte vara redd för att gubben har oärliga avsikter utan han agerar bara som stöd och kompis:)
DS

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 471
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar