Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter du ensam i gammalt norskt territorium på västkusten ännu en helg? :)
Om du känner för det kan du åka till nytt norskt territorium (Lägenhet i Falköping) om du känner att ensamheten blir för påträngande :)

PS
Frugan kommer äntligen hem nästa helg (hon har äntligen fått uppehålls tillstånd efter 16 mnd i ovisshet), så du behöver inte vara redd för att gubben har oärliga avsikter utan han agerar bara som stöd och kompis:)
DS
Gubben får allt snart hänga på en buketräff ;)
Tänkte bara vädret skulle bli varmare ju

Gubben får allt snart hänga på en buketräff ;)
Tänkte bara vädret skulle bli varmare ju

Gubbe är rädd för att kallas gubbsjuk och snuskhummer om han går på pizzeria en lördag med allt lammkött:o

Ser ju bara vilka onda kommentarer det blev från Lilla Lorden och hennes anhang förra året då jag funderade gå på träffen i Uddevalla och även "hund"träffen i Göteborg för två år sedan....

Funderar på att fråga sambon om vi inte ska äta ute ikväll, vi har pratat om det i evigheter men inte gjort det än. I så fall lär jag duscha och byta om först, sitter i mjukisbyxor :p

Okej... då kör vi på svimningar i plural då...

Hmm, har du kollat så att vänen in i hjärtat inte har försnävringar?

Levde med svimningar och yrsel i 48 år innan "hjärtinfarkten". då äntligen kom det fram att jag haft insnevring på venen som går in i hjärtat hela mitt liv.

Nu mera, efter insättning av vidgande tub, har jag inga problem med svimningar, styrkan är den samma, men eftersom 35% av hjärtat är dött, kommer jag aldrig att få tillbaka den kondis jag hade innan infarkten.

Minitonåring som minitonåring :meh: fast nä, det är mer synd om din :heart

Hon beter sig lika kasst som en sån iaf... :cautious:

Då kan du köra hit henne för kvällen :D Fast gubbe åker till jobb kl 15 imorgon, så är inte ungstoet hämtat till dess får hon följa med en hel veckas körning mellan Danmark och Sverige som straff :devil:

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 470
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar