Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har bihåleinflammation :cry: Egenställd diagnos, men känslan av att huvudet/ansiktet ska sprängas är ganska påtaglig. Har nyss suttit i ett 3h långt möte och det blev bara värre. USCH. Behöver verkligen helg och vila.

Nog känns det att jag drack några öl, lite Baileys och röd vin igår men det är ändå helt ok :D

Ska städa nu, särbon kommer sedan och han suckar över kattsanden och alla djurhår annars :angel:

Nä jag måste städa, inte bara för hans skull utan för min egen med. Ska bädda rent i sängen med men allt får vänta en stund. Jag måste ta en PN känner jag!

Jag har missat hur mycket som helst känner jag, men pallar inte läsa ikapp :p
Jag håller på att lägga upp lite nytt i butiken, och ska skriva mig ett nyhetsbrev.
12938173_489777121230227_3693253158008781551_n.jpg

Handlat mat, lunch åt maken med kollegor och pratat med en god vän i telefonen en stund. Nu ska jag ta och plocka ur matkassarna också för det var det visst ingen annan som gjorde... :cautious: Någon jäkla nytta kunde man tycka att hundarna skulle kunna göra... :angel: Å andra sidan ska jag kanske vara glad att de inte packade upp kvällens kött till grillen... :idea:

Slapp du telefonsamtal?

Har hört mycket om hur han gjort :(
Jag slapp...pga att hen inte hittade mitt numer. Så hen ringde min sambo (hen såg väl på min fb att jag var sambo med XX och kände igen sambo från hundvärlden) istället för att fråga varför jag blockat. Helt sjukt!!!!

Nog känns det att jag drack några öl, lite Baileys och röd vin igår men det är ändå helt ok :D

Ska städa nu, särbon kommer sedan och han suckar över kattsanden och alla djurhår annars :angel:

Nä jag måste städa, inte bara för hans skull utan för min egen med. Ska bädda rent i sängen med men allt får vänta en stund. Jag måste ta en PN känner jag!
Jag mår toppen! Ingen värk heller. Jätteskönt.

Ena hästen äter inte:crazy:
Hyfsat pigg i övrigt och jag hittar inte felet!
Håller på och planerar om dagen för fullt för att köra henne till klinik så fort de öppnar.
Saknar dock en bil för att övrig verksamhet ska gå ihop då min kollegas bil just idag står stendöd på en verkstad:arghh:

Hoppas allt går bra på kliniken och att det är något som går att åtgärda snabbt och enkelt :heart

Tjänstefel mot vårdtagare måste anmälas! Vet du vart ska ska vända dig?
Jag vet men kan inte. Det är en väldigt komplicerad situation med hörsägen och psykiskt sjukdom inblandat. Kriterierna för anmälan uppfylls inte pga av detta. Chefen är tillbaka i början på nästa vecka och får reda i det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 472
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar