Det känns väldigt tydligt att det är mens på g, tårarna är konstant lite på g.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag jättevaken. Men jag är inte med på vetbase längre och Admin är blockad så jag kan ändå inte se det roliga
Det var jag som blockade. Ville inte ha fler pm....Hahaha vi behöver inte gå in på detaljer men det ligger nog en bra anledning bakom blockningen.
Vet hur han agerat många ggr
Det var jag som blockade. Ville inte ha fler pm....
Jag slapp...pga att hen inte hittade mitt numer. Så hen ringde min sambo (hen såg väl på min fb att jag var sambo med XX och kände igen sambo från hundvärlden) istället för att fråga varför jag blockat. Helt sjukt!!!!Slapp du telefonsamtal?
Har hört mycket om hur han gjort
Jag mår toppen! Ingen värk heller. Jätteskönt.Nog känns det att jag drack några öl, lite Baileys och röd vin igår men det är ändå helt ok
Ska städa nu, särbon kommer sedan och han suckar över kattsanden och alla djurhår annars
Nä jag måste städa, inte bara för hans skull utan för min egen med. Ska bädda rent i sängen med men allt får vänta en stund. Jag måste ta en PN känner jag!
Tack!@ASKAPLASKA Skönt att det löst sig så långt, hoppas det går bra på kliniken.
Jag mår toppen! Ingen värk heller. Jätteskönt.
Ena hästen äter inte
Hyfsat pigg i övrigt och jag hittar inte felet!
Håller på och planerar om dagen för fullt för att köra henne till klinik så fort de öppnar.
Saknar dock en bil för att övrig verksamhet ska gå ihop då min kollegas bil just idag står stendöd på en verkstad
Jag vet men kan inte. Det är en väldigt komplicerad situation med hörsägen och psykiskt sjukdom inblandat. Kriterierna för anmälan uppfylls inte pga av detta. Chefen är tillbaka i början på nästa vecka och får reda i det.Tjänstefel mot vårdtagare måste anmälas! Vet du vart ska ska vända dig?
Håller tummarna för pålle!Hunnit vara förbi på jobbet en stund och rett ut kaoset.
Nu ska jag andas och dricka en kopp te sen bär det iväg till hästkliniken.
Jo den är tillbaka nästa vecka och får reda i det då.Oj har du ingen högre chef att prata med om detta?
Ha ha ha...jepp*ser @Piraja framför mig i en stol med ett glas mousserande vin och ett ridspö så hon kan peka var maken ska fixa*