Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy, migrän är jättejobbigt. Brukar försöka förklara smärtan för min sambo med att jag vill plocka av mig huvudet och lägga i frysen och hämta det igen när smärtan försvunnitI dag har jag testat på nått helt nytt!
Migrän.
Det var nog inget för mig så jag kommer tacka nej om jag får det igen.
Nu har jag piggnat till och då har hela världen gått och lagt sig
Inte jag heller.Man ska alltid prova säger man, jag håller inte med
Här var det tvärt om. Jag var migränoskuld medans sambon är mer....erfaren.Fy, migrän är jättejobbigt. Brukar försöka förklara smärtan för min sambo med att jag vill plocka av mig huvudet och lägga i frysen och hämta det igen när smärtan försvunnit
... Sover mera tydligen. JättelättInte jag heller.
Och vad gör man nu när man sovit halva dagen?
Hade jag vetat det så hade jag inte missat bloggfikan ju..Vi trodde att du visste det
Är ju supervaken!... Sover mera tydligen. Jättelätt
Men annars går man in på någon av dessa play sidor (alt. netflix om man har) och kikar efter tvprogram, tex historieprogram. Antingen är de intressanta eller så är de sövande beroende på vem man är
Tvprogram är alltid ett bra tips! Bara okulturella förstår sig inte på detÄr ju supervaken!
Vilket dåligt tips
Oj...du har drabbats av typiskt fall av Bukenacke. Helt ofarligt...bara fortsätta att Buka så du tränar upp denJag vill inte erkänna detta men ... jag tror att min nackvärk beror på datorn men vad sjutton ska man annars göra, använder man mobilen eller en bok eller tecknar så blir det ju typ samma ställning ska man sitta och glo på taket
Nä, ingen borde uppleva det. Drömmarna är riktigt jävla hemska... kroppen/psyket går över i överlevnadsmode och all logik försvinner.Nej men fy fan! Ingen borde uppleva det någonsin och nu måste du stå ut med reprisen när du drömmer. Mår illa och inte ett skit kan jag göra för dig. Vad kan jag säga; håll ut! Verkar futtigt men håll ut. Livet kan bli bättre
Fast min nacke har värkt i ett par veckor nu sedan någon plötslig smäll av smärta värker mer eller mindre hela tiden, men som värst efter datorn tror jag. Hur sjutton tränar man upp sin nackeOj...du har drabbats av typiskt fall av Bukenacke. Helt ofarligt...bara fortsätta att Buka så du tränar upp den
Jag fick en massa övningar hos sjukgynasten. Prova att besöka enFast min nacke har värkt i ett par veckor nu sedan någon plötslig smäll av smärta värker mer eller mindre hela tiden, men som värst efter datorn tror jag. Hur sjutton tränar man upp sin nacke
Behöver man inte en remiss?Jag fick en massa övningar hos sjukgynasten. Prova att besöka en
Jag blev förvisso hänvisad dit av läkare på VCT men remiss vette katten....Behöver man inte en remiss?
Aja, jag har en jätteshysst husläkare (som jag delar med mamma ) hon fixar säkert gärna enJag blev förvisso hänvisad dit av läkare på VCT men remiss vette katten....
Ring och hör annars boka en tid på vårdcentralen så får det gå genom dom