Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dag har jag testat på nått helt nytt! :)
Migrän.
Det var nog inget för mig så jag kommer tacka nej om jag får det igen.

Nu har jag piggnat till och då har hela världen gått och lagt sig :meh:
Fy, migrän är jättejobbigt. Brukar försöka förklara smärtan för min sambo med att jag vill plocka av mig huvudet och lägga i frysen och hämta det igen när smärtan försvunnit :p

Fy, migrän är jättejobbigt. Brukar försöka förklara smärtan för min sambo med att jag vill plocka av mig huvudet och lägga i frysen och hämta det igen när smärtan försvunnit :p
Här var det tvärt om. Jag var migränoskuld medans sambon är mer....erfaren.

Kändes som mina ögon brann!!

Inte jag heller.
Och vad gör man nu när man sovit halva dagen?
... Sover mera tydligen. Jättelätt :meh:

Men annars går man in på någon av dessa play sidor (alt. netflix om man har) och kikar efter tvprogram, tex historieprogram. Antingen är de intressanta eller så är de sövande beroende på vem man är ;)

Jag vill inte erkänna detta men ... jag tror att min nackvärk beror på datorn :cry::cry::cry: men vad sjutton ska man annars göra, använder man mobilen eller en bok eller tecknar så blir det ju typ samma ställning :arghh: ska man sitta och glo på taket :meh:

... Sover mera tydligen. Jättelätt :meh:

Men annars går man in på någon av dessa play sidor (alt. netflix om man har) och kikar efter tvprogram, tex historieprogram. Antingen är de intressanta eller så är de sövande beroende på vem man är ;)
Är ju supervaken!
Vilket dåligt tips :mad:

Jag vill inte erkänna detta men ... jag tror att min nackvärk beror på datorn :cry::cry::cry: men vad sjutton ska man annars göra, använder man mobilen eller en bok eller tecknar så blir det ju typ samma ställning :arghh: ska man sitta och glo på taket :meh:
Oj...du har drabbats av typiskt fall av Bukenacke. Helt ofarligt...bara fortsätta att Buka så du tränar upp den :)

Nej men fy fan! Ingen borde uppleva det någonsin och nu måste du stå ut med reprisen när du drömmer. Mår illa och inte ett skit kan jag göra för dig. Vad kan jag säga; håll ut! Verkar futtigt men håll ut. Livet kan bli bättre :heart
Nä, ingen borde uppleva det. Drömmarna är riktigt jävla hemska... kroppen/psyket går över i överlevnadsmode och all logik försvinner.

Livet SKA bli bättre.

Oj...du har drabbats av typiskt fall av Bukenacke. Helt ofarligt...bara fortsätta att Buka så du tränar upp den :)
Fast min nacke har värkt i ett par veckor nu sedan någon plötslig smäll av smärta :crazy: värker mer eller mindre hela tiden, men som värst efter datorn tror jag. Hur sjutton tränar man upp sin nacke O_o

Fast min nacke har värkt i ett par veckor nu sedan någon plötslig smäll av smärta :crazy: värker mer eller mindre hela tiden, men som värst efter datorn tror jag. Hur sjutton tränar man upp sin nacke O_o
Jag fick en massa övningar hos sjukgynasten. Prova att besöka en :)

@Voff ta en sup eller 2 så kanske du blir så lullig att du somnar.
@Asko nej det behöver man inte längre.
Själv ska jag ta ut hundarna i blötan o sen torka 5 blöta magar och 20 tassar :)
Vill ha torka o varmt nu!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 473
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar