Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
För övrigt så tittade jag på Djursjukhuset på ettan tidigare ikväll och grimaserade och tittade nästan bort när de grävde med en metallpinne för att mäta hur djupt ett bettsår var - insåg att det kanske inte var en så jättebra idé med jobb på ett djursjukhus då :angel::p

För övrigt så tittade jag på Djursjukhuset på ettan tidigare ikväll och grimaserade och tittade nästan bort när de grävde med en metallpinne för att mäta hur djupt ett bettsår var - insåg att det kanske inte var en så jättebra idé med jobb på ett djursjukhus då :angel::p
Men Asko då :p Sånt som är så skoj. Många av oss gillar även bölder....det är befriande på nåt sätt att trycka bort var och sen skölja :o

Ska nog provsmaka kakorna snart....har ställt dem i mikron för att svalna, för att förhindra att katten kommer åt dem :)
Har du hört nåt från djursjukhuset?
Såg nu det här - näpp inget från dem (kollade nyss för säkerhets skull) :grin: lite typiskt då mitt personliga brev var speciellt bra den här gången :p

Jag börjar förstå mer och mer vad som händer omkring mig nu.
Skönt att ha folk omkring sig att bolla med :love:
Och någon som vet precis hur det känns och hur det är. Någon som förstår, det är liksom guld värt! :love:

Jag hade gärna sluppit att drömma om när han tryckte kniven mot halsen på mig. Eller bara högg mig. Eller ströp mig så jag tappade medvetet. Eller slog mig med metallkvastskaftet. Eller låste in mig i resväskan.
Nej men fy fan! Ingen borde uppleva det någonsin och nu måste du stå ut med reprisen när du drömmer. Mår illa och inte ett skit kan jag göra för dig. Vad kan jag säga; håll ut! Verkar futtigt men håll ut. Livet kan bli bättre :heart

36:30 var det ju bara prat. Sondar såret gör de runt 22 min ;)
Och ja, det är vardag. Jag håller till främst på operation, det jag tycker är obehagligt är diskbråcksoperationer och det beror nog främst på riskerna.
Nehe? Sondar är väl när de sticker ned metallpinnen för att kolla hur djupt såret? Blev lite ickigt när de kunde nå fram till det andra såret med fickan under huden :crazy: Jag tror jag ryste av medkänsla med katten även om den var sövd :p
Huu, operation med alla dessa öppna sår :nailbiting: sorry my gut :p

Men Asko då :p Sånt som är så skoj. Många av oss gillar även bölder....det är befriande på nåt sätt att trycka bort var och sen skölja :o

Haha! Men fy! Iiih!

Kl

Nedbäddad i sägen med korvhunden. Sambon är på bortajobbvecka. Så vi har ätit dåligt tillredd mat, popcorn och sett på netflix. Samt kastat ridkläderna på golvet i hallen och allmänt stökat ner.
Jag tillåter mig att vara mer hippie någon dag då han är borta. Så jag får mitt sånt behov ur systemet.
Imorgon städa innan besök. :p

Omg, jag tittar på Akuten och gud det är en dam där som är helt sagolik (dottern beskriver henne som en seriefigur) :rofl: flirtar med läkaren och allt :rofl: jag älskar henne!

Min förebild :love:

Edit: Nu vet jag vem hon påminde mig om :angel: @tornblomma :angel:

Editedit: Ifall någon vill se den härliga damen 37:40 min in: http://www.svtplay.se/video/3824571/akuten/akuten-sasong-5-avsnitt-9 - hon börjar med fräckheterna en minut senare :D

Senast ändrad:
I dag har jag testat på nått helt nytt! :)
Migrän.
Det var nog inget för mig så jag kommer tacka nej om jag får det igen.

Nu har jag piggnat till och då har hela världen gått och lagt sig :meh:

Omg, jag tittar på Akuten och gud det är en dam där som är helt sagolik (dottern beskriver henne som en seriefigur) :rofl: flirtar med läkaren och allt :rofl: jag älskar henne!

Min förebild :love:

Edit: Nu vet jag vem hon påminde mig om :angel: @tornblomma :angel:

Editedit: Ifall någon vill se den härliga damen 37:40 min in: http://www.svtplay.se/video/3824571/akuten/akuten-sasong-5-avsnitt-9 - hon börjar med fräckheterna en minut senare :D
@hemlig Okej, lite konstigt, jag kunde titta på såret i det här avsnittet ovan ... jag är mera sympatisk med djur, det är väl en fördel egentligen? :angel:

Haha! Men fy! Iiih!

Kl

Nedbäddad i sägen med korvhunden. Sambon är på bortajobbvecka. Så vi har ätit dåligt tillredd mat, popcorn och sett på netflix. Samt kastat ridkläderna på golvet i hallen och allmänt stökat ner.
Jag tillåter mig att vara mer hippie någon dag då han är borta. Så jag får mitt sånt behov ur systemet.
Imorgon städa innan besök. :p
Åh gud vad skönt med såna dagar, jag längtar tills jag blir själv också :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 473
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar