ÅÅåh låter gott jag älskar brödGör chocolate chip cookies i väntan på sambon. Och bröd, lär väl vara färdig lagom till midnatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ÅÅåh låter gott jag älskar brödGör chocolate chip cookies i väntan på sambon. Och bröd, lär väl vara färdig lagom till midnatt
Ska nog provsmaka kakorna snart....har ställt dem i mikron för att svalna, för att förhindra att katten kommer åt demÅÅåh låter gott jag älskar bröd
Men Asko då Sånt som är så skoj. Många av oss gillar även bölder....det är befriande på nåt sätt att trycka bort var och sen sköljaFör övrigt så tittade jag på Djursjukhuset på ettan tidigare ikväll och grimaserade och tittade nästan bort när de grävde med en metallpinne för att mäta hur djupt ett bettsår var - insåg att det kanske inte var en så jättebra idé med jobb på ett djursjukhus då
Även detta på 36:30 min in i videon?:Men Asko då Sånt som är så skoj. Många av oss gillar även bölder....det är befriande på nåt sätt att trycka bort var och sen skölja
Gick på igårkväll och går av måndag morgon nu...så jag var inte igång då, nej! Glädjande nog kan jag meddela att makens hälsena börjat läka och han har nu en orthos så han är mycket mer rörlig. Snart får han kompensera mitt slitande...
Såg nu det här - näpp inget från dem (kollade nyss för säkerhets skull) lite typiskt då mitt personliga brev var speciellt bra den här gångenSka nog provsmaka kakorna snart....har ställt dem i mikron för att svalna, för att förhindra att katten kommer åt dem
Har du hört nåt från djursjukhuset?
Nej men fy fan! Ingen borde uppleva det någonsin och nu måste du stå ut med reprisen när du drömmer. Mår illa och inte ett skit kan jag göra för dig. Vad kan jag säga; håll ut! Verkar futtigt men håll ut. Livet kan bli bättreJag hade gärna sluppit att drömma om när han tryckte kniven mot halsen på mig. Eller bara högg mig. Eller ströp mig så jag tappade medvetet. Eller slog mig med metallkvastskaftet. Eller låste in mig i resväskan.
36:30 var det ju bara prat. Sondar såret gör de runt 22 minÄven detta på 36:30 min in i videon?:
http://www.svtplay.se/video/7644302/djursjukhuset/djursjukhuset-sasong-13-avsnitt-1
Jag gillar dock ibland att klämma på mina finnar
Nehe? Sondar är väl när de sticker ned metallpinnen för att kolla hur djupt såret? Blev lite ickigt när de kunde nå fram till det andra såret med fickan under huden Jag tror jag ryste av medkänsla med katten även om den var sövd36:30 var det ju bara prat. Sondar såret gör de runt 22 min
Och ja, det är vardag. Jag håller till främst på operation, det jag tycker är obehagligt är diskbråcksoperationer och det beror nog främst på riskerna.
Men Asko då Sånt som är så skoj. Många av oss gillar även bölder....det är befriande på nåt sätt att trycka bort var och sen skölja
@hemlig Okej, lite konstigt, jag kunde titta på såret i det här avsnittet ovan ... jag är mera sympatisk med djur, det är väl en fördel egentligen?Omg, jag tittar på Akuten och gud det är en dam där som är helt sagolik (dottern beskriver henne som en seriefigur) flirtar med läkaren och allt jag älskar henne!
Min förebild
Edit: Nu vet jag vem hon påminde mig om @tornblomma
Editedit: Ifall någon vill se den härliga damen 37:40 min in: http://www.svtplay.se/video/3824571/akuten/akuten-sasong-5-avsnitt-9 - hon börjar med fräckheterna en minut senare
Man ska alltid prova säger man, jag håller inte medI dag har jag testat på nått helt nytt!
Migrän.
Det var nog inget för mig så jag kommer tacka nej om jag får det igen.
Nu har jag piggnat till och då har hela världen gått och lagt sig
Åh gud vad skönt med såna dagar, jag längtar tills jag blir själv ocksåHaha! Men fy! Iiih!
Kl
Nedbäddad i sägen med korvhunden. Sambon är på bortajobbvecka. Så vi har ätit dåligt tillredd mat, popcorn och sett på netflix. Samt kastat ridkläderna på golvet i hallen och allmänt stökat ner.
Jag tillåter mig att vara mer hippie någon dag då han är borta. Så jag får mitt sånt behov ur systemet.
Imorgon städa innan besök.