Hade kunnat vara en bukefalist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade kunnat vara en bukefalist
Har all förståelse efter allt som häntMen visst, det är på gränsen att jag klarar av att hålla självskadebeteendet ifrån mig. Det hymlar jag inte med. Förutom kanske till mamma och pappa...
Jag läste Ludret inte Furet...Jag blir så less på folk som envisas med att springa runt i spåren. Nu blir det till att jobba över eftersom det varit tågstopp mellan Halmstad och Furet.
Jag läste Ludret inte Furet...
Eller hur, riktigt besviken över hur respektlöst vädret beter sig när jag vill ut och cykla!@LittleJohn Riktigt taskigt av vädret.
FörlåtMen vad i helvete??? Räcker det inte emd skit i den här tråden snart?
Inte du ju hjärtat mitt! Att försäkringsbolaget bråkar.Förlåt
Ska du inte ta upp det med AF redan nu, att det är för mycket och för rörigt för dig?Har lämnat en övertrött A hos mormor. Har försökt natta henne jättejänge men hon slappnade aldrig av så jag fick gå, varpå hon bröt ihop och storgrät. Jag vet ju att hon har det bättre där nu för hon behöver få sova på morgonen, och mormor tar hand om henne utmärkt, men fan så ont det gör i hjärtat ändå! Jag gissar att gråten redan är slut nu och att det läses någon bra bok eller att A redan sover, men det hänger i hos mig... Jag måste hitta ett deltidsjobb med vettigare tider!!