Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Malin_L Hoppas du hade bra kläder och inte allt för lång väg.
Perfekt med motvind om man ska kolla att servicen var bra gjord (försöker hitta något positivt i desperation)

Först petar jag iväg en stor kram till dig @bumpo

Sen skriver jag att just nu slöar jag i soffan, haft två dagar med några timmar på jobbet och det har känts riktigt bra :up: Nu är jag däremot trött. Och har börjat få ångest inför läkarbesöket om två veckor, ifall han vill ha upp mig på tid (FK lär säkert vilja det).

När man spelar sin bästa 90-tals hip hop lista på lite fel tillfälle och textraderna kommer i väldigt höhm fel sammanhang:
"
So lick it now
Lick it good
Lick this pussy just like you should
Right now lick it good
Lick this pussy just like you should
My neck my back lick my pussy n my crack
(...)
Do it now
Lick it good
Suck this pussy just like you should
Right now
Lick it good
Suck this pussy just like you should

Joråsåatt ehmmm (kaozz)

Jag blir så less på folk som envisas med att springa runt i spåren. Nu blir det till att jobba över eftersom det varit tågstopp mellan Halmstad och Furet.

Jag sitter och njuter, var nog meningen att jag skulle dra på ridningen, för när jag väl gav mig ut möttes jag av den här utsikten:
12961435_1283869761643867_3036173751740913804_o.jpg

Helt magiskt, fick se både sol och regnbåge, här där det regnat hela dan.
Tack för det moder natur. :love: :heart :love:

@LittleJohn Riktigt taskigt av vädret. :mad:
Eller hur, riktigt besviken över hur respektlöst vädret beter sig när jag vill ut och cykla! :mad:

Okej, så jag har en stor tenta imorgon, som jag borde råpluggat till hela dagen. Istället har jag lagt ungefär ynka 2 h på plugg.. resten av dagen tja.. vet jag inte riktigt vad jag gjort. Nej men omtenta igen i augusti då, blir säkert kul!:up:

Jag fattar inte hur de som har ett stillasittande arbete pallar det!?
Har suttit på kurs mellan 8-17 idag och åkt bil till och från och jag hade så mycket energi över nu när jag kom hem att jag var tvungen att kasta mig ut på en höghastighetsrunda i en dryg timme det första jag gjorde.
Skulle bli galen på riktigt av enbart kontorsjobb:crazy:

Har lämnat en övertrött A hos mormor. Har försökt natta henne jättejänge men hon slappnade aldrig av så jag fick gå, varpå hon bröt ihop och storgrät. Jag vet ju att hon har det bättre där nu för hon behöver få sova på morgonen, och mormor tar hand om henne utmärkt, men fan så ont det gör i hjärtat ändå! :( Jag gissar att gråten redan är slut nu och att det läses någon bra bok eller att A redan sover, men det hänger i hos mig... Jag måste hitta ett deltidsjobb med vettigare tider!!

Har lämnat en övertrött A hos mormor. Har försökt natta henne jättejänge men hon slappnade aldrig av så jag fick gå, varpå hon bröt ihop och storgrät. Jag vet ju att hon har det bättre där nu för hon behöver få sova på morgonen, och mormor tar hand om henne utmärkt, men fan så ont det gör i hjärtat ändå! :( Jag gissar att gråten redan är slut nu och att det läses någon bra bok eller att A redan sover, men det hänger i hos mig... Jag måste hitta ett deltidsjobb med vettigare tider!!
Ska du inte ta upp det med AF redan nu, att det är för mycket och för rörigt för dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 473
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar