Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäääj you asko!Självklart hade handläggaren på AF inte bokat tolk till idag trots att jag skickade ett mejl om det
MEN däremot så verkade han väldigt inriktad på att jag skulle få en anställning på praktikplatsen och även om jag hade gärna fått något på ett djursjukhus istället så känns ju en anställning !! Isåfall blir det ju mitt FÖRSTA riktiga jobb! Kanske får jag lön snart..!
han ringde genast upp min handledare och bokade ett möte nästa vecka - kanske om en anställning
Kanske, kanske, jag vågar inte riktigt hoppas ännuJäääj you asko!
Då goppas jag åt dig.Kanske, kanske, jag vågar inte riktigt hoppas ännu
Hoppa på duDå goppas jag åt dig.
Jupp, Bieber hjälpte humöret. Och nej, jag täbjer i te skämmas för att jag gillar 'Love Yourself'den är juuuu sååå bra. Textenär frikkin' awesome.Lyssnarpå gladmusik och försöker vända måendet. Tur att jag har världens bästa vänner och en helt awesome gangster att snacka med för att minska ångesten.
*hoppar mig blå (grön?)*Hoppa på du
Men vad i helvete??? Räcker det inte emd skit i den här tråden snart?Läkaren hade sagt till försäkringsbolaget att axeln var bra... Vilket gör att jag inte får ett öre från dem.
Att jag sen behöver hjälp med tvätt, städ och disk samt. inte lyfta något annat än armen över axelhöjd är tydligen inte att räkna som "invaliditet".
Tack så jäääääävla mycket.