Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon har ringt mig 1-2 varje dag denna vecka från skyddat nummer. Antingen bara en signal eller så hörs ingenting när jag svarar. Hände nyss igen. Känns obehagligt.

Självklart hade handläggaren på AF inte bokat tolk till idag trots att jag skickade ett mejl om det :banghead:

MEN däremot så verkade han väldigt inriktad på att jag skulle få en anställning på praktikplatsen och även om jag hade gärna fått något på ett djursjukhus istället så känns ju en anställning :bump:!! Isåfall blir det ju mitt FÖRSTA riktiga jobb! :bump: Kanske får jag lön snart..!
han ringde genast upp min handledare och bokade ett möte nästa vecka - kanske om en anställning :nailbiting::eek::eek::eek::nailbiting:

Lyssnarpå gladmusik och försöker vända måendet. Tur att jag har världens bästa vänner och en helt awesome gangster att snacka med för att minska ångesten.

Självklart hade handläggaren på AF inte bokat tolk till idag trots att jag skickade ett mejl om det :banghead:

MEN däremot så verkade han väldigt inriktad på att jag skulle få en anställning på praktikplatsen och även om jag hade gärna fått något på ett djursjukhus istället så känns ju en anställning :bump:!! Isåfall blir det ju mitt FÖRSTA riktiga jobb! :bump: Kanske får jag lön snart..!
han ringde genast upp min handledare och bokade ett möte nästa vecka - kanske om en anställning :nailbiting::eek::eek::eek::nailbiting:
Jäääj you asko!

@Sonic76 Det där med att hitta på vad man ska äta är ett litet elände ibland.
Till lunch idag vart det en rejäl köttbit med bara persilje och vitlökssmör men middagen vet i tusan vad man ska hitta på men tror jag tar något lätt borde räcka bra.
Soppa eller kanske mannagrynsgröt lutar det åt, man kan ju bli något helt annat när man väl bestämmer sig.

@LittleJohn Riktigt taskigt av vädret. :mad:

@Malin_L hoppas du hade okej väder när du fick trampa loss.:)

Här: regn, blåst, regn och jag fryser, kan nästan tro det är oktober nu. :yuck:

Läkaren hade sagt till försäkringsbolaget att axeln var bra... Vilket gör att jag inte får ett öre från dem.
Att jag sen behöver hjälp med tvätt, städ och disk samt. inte lyfta något annat än armen över axelhöjd är tydligen inte att räkna som "invaliditet".
Tack så jäääääävla mycket.
:(

Lyssnarpå gladmusik och försöker vända måendet. Tur att jag har världens bästa vänner och en helt awesome gangster att snacka med för att minska ångesten.
Jupp, Bieber hjälpte humöret. Och nej, jag täbjer i te skämmas för att jag gillar 'Love Yourself'den är juuuu sååå bra. Textenär frikkin' awesome.
*hoppar mig blå (grön?)* :bump:

Ja vädret var riktigt eländigt idag - ett riktigt aprilväder, kallt, blåsigt och väldigt omständigt med regn och sol varenda sekund. Bläh.

Läkaren hade sagt till försäkringsbolaget att axeln var bra... Vilket gör att jag inte får ett öre från dem.
Att jag sen behöver hjälp med tvätt, städ och disk samt. inte lyfta något annat än armen över axelhöjd är tydligen inte att räkna som "invaliditet".
Tack så jäääääävla mycket.
:(
Men vad i helvete??? Räcker det inte emd skit i den här tråden snart?

Men visst, det är på gränsen att jag klarar av att hålla självskadebeteendet ifrån mig. Det hymlar jag inte med. Förutom kanske till mamma och pappa...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
447

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka