Bara 2.5 timme till maxi öppnar så jag kan skicka ett paket, sedan ska jag sova jättegott hela dagen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu slipper jag tvätta om den i alla fall! Orkade inte gå nedför trappanFörlåt
Du som är så duktig borde kunna bygga en egenJag kom på att jag har ett skriande behov av en drönare med filmkamera som går att ställa in så den följer ett visst objekt. Jag vet att de finns, men de kostar typ som mitt företags hela årsförtjänst. Tror ni man kan söka nån slags stöd för att få köpa in en? Det finns ju fonder och bidrag för alla möjliga konstigheter?
Du som är så duktig borde kunna bygga en egen
Jag funderar vidare på mitt störda ätbeteende. På jobbet bjuds vi på frukost. Jag brukar äta ett ägg, en banan, några skivor ost och te.
Efter en stund går jag och fyller på tekoppen och går då förbi den uppdukade frukosten. Och nappar åt mig ett par ostskivor till. Alltid. Idag fokuserade jag på mitt mål och gick förbi utan att ta. Och nu har jag nästan ångest.
Nej, oktnnesätandet i det fallet är ute stört. Men ångesten när jag låter bli är det.Fast det där låter väl ganska normalt/mänskligt. Skulle inte kalla det ätstörning?
Ibland äter jag en extra portion mat även om jag är mätt bara för att jag är sugen/tycker att det är gott. Skulle aldrig påstå att det är en ätstörning. Däremot kanske ett fall av dålig karaktär!
Min kompis däremot som är 1.75 lång och väger under 50 kg kan inte dricka lättmjölk i kaffet ute om hon inte själv får hälla det i koppen. Om baristan ska hälla så tar hon utan mjölk. Det skulle jag däremot påstå börjar bli lite stört...
Nej, oktnnesätandet i det fallet är ute stört. Men ångesten när jag låter bli är det.