Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
@LadyCovergirl @Kethets Tack för den påminnelsen, jag glömde tvättstugan igår insåg jag nu.:banghead:
Jaja får väl hoppas på ny tid ganska snart, ibland är det inte det lättaste dock men ingen panik, skulle mest ta lite sånt där extra som aldrig kommer undan och ligger i botten på tvättkorgen ett bra tag.
Om någon hittar minne på lösvikt i butik så köp gärna åt mig så skickar jag över kostnaden med ränta via Swish :p

Skatteverkets chefer har ringt upp viktiga personer och privata bekanta och varnat om att dessa förekommer i utredningar. De har också fått lagt ner utredningar som rör vissa personer...
Skatteverket har sekretess och det är bara handläggare på ett specifikt ärende som har rätt att gå in i specifik utredning. Så bara att cheferna letar upp uppgifterna lär väl vara brottsligt. Att de sen lägger ner utredningar som rör deras polare är väl inget annat än helt jävla KAOS!

Kul nyhet när man just pliktskyldigt betalat in 20 000 papp i restskatt :banghead::banghead::banghead:
Nja, det som hänt är att Skatteverket ringde och varnade en kompis om att Uppdrag granskning begärt ut uppgifter om de pengar han haft utomlands.

Sedan sade en anonym handläggare till UG att de anställda kan få order uppifrån om att lägga ner utredningar om vissa personer. Men det bekräftades inte mer än så.

Jag vill pausa min hjärna. Jag vet att det är bra att släppa fram och bearbeta allt men va faan. Jag vill ju soooooova.

Nu ar det dags att ta med hundarna for en langpromenad i bergen. Jag kor upp en liten bit tills jag kommer till narmaste "walking trail" ... det finns hur manga som helst ... och har gar det flera "walking trails" tvars over bergen till Lake Taho. Hur nagon kan tankas ga hela vagen overgar dock mitt forstand, sa bilen far frakta oss en bit forst! :p

Tror det är läge att gå och lägga mig. Trots glasögon på fick jag förstora upp till 175% för att kunna läsa här. Allt är supersuddigt och väldigt skumt idag.
Känner mig rastlös fastän jag gick upp halv fem i morse, borde vara totalt slut. Jaja, sängen får det bli, Natti :)

Jag kom på att jag har ett skriande behov av en drönare med filmkamera som går att ställa in så den följer ett visst objekt. Jag vet att de finns, men de kostar typ som mitt företags hela årsförtjänst. Tror ni man kan söka nån slags stöd för att få köpa in en? Det finns ju fonder och bidrag för alla möjliga konstigheter? :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
447

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka