Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ångestkänslor består av tryck i bröstet. Ont i magen och panikkänslor. Som dövas med mat. Ja.Sorry fattar inte riktigt, du får ångest om du INTE äter mer än nödvändigt...?
Hur definierar du ångest? Det känns som att många använder "ångest" i dagligt tal/situationer men definitionen mellan olika personer verkar skilja väldigt mycket.
Har du sökt för detta och fått en ÄS-diagnos?
@Klara och @tornblomma en kan ju ha ett ätstört beteende utan att ha en ätstörning. Jag håller mer och mer på att falla tillbaks i min ätstörning. Men det ätstörda beteendet har jag mer eller mindre alltid. Att du är uppmärksam på ditt beteende är Svinbra @Klara.
Nej nej det var den som hon pratade med som var döv, eventuellt lagt på luren och hon försökte nå fram!Alltså haha nu gick Magdalena Ribbing gick just förbi och skrek typ i telefon: "JAG VILL BARA MEDDELA ATT JAG ÄR PÅ TV KLOCKAN TJUGO ÖVER NIO PÅ SÖNDAG"
Hon måste antingen vara på väg att bli döv eller vara desperat efter uppmärksamhet