Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sorry fattar inte riktigt, du får ångest om du INTE äter mer än nödvändigt...?
Hur definierar du ångest? Det känns som att många använder "ångest" i dagligt tal/situationer men definitionen mellan olika personer verkar skilja väldigt mycket.
Har du sökt för detta och fått en ÄS-diagnos?
Ångestkänslor består av tryck i bröstet. Ont i magen och panikkänslor. Som dövas med mat. Ja.

Nej, jag har inte sökt för det. Jag har precis själv börjat tänka i banorna om att det är ett stört beteende.

Känner mig lite mör efter besök hos min massör! Dessutom hade hon helt fantastiska nyheter, hon ska få barn i höst, jag vet hur länge de har försökt så jag är så glad för deras skull. :heart
Men jag höll på att göra en miss när jag skulle dit, jag var helt övertygad om att det var 10:30 och tittade mest bara för att bekräfta det och insåg att jag skulle vara där 10:00, lite stressigt blev det med frukost i bilen men helt klart värt det! :D

Funderar om min klocka går fel eller om FK och jag har olika tidsuppfattning?
10-15 minuter för mig är inte ens i närheten av 55 minuter. :confused:

@bumpo Det går upp och ner, väntar in lite besked men inga större förhoppningar räknar med negativa svar så kan det inte bli sämre tänker jag.
Hoppas att det går vägen för dig med dem till slut, den lektyrhögen kan de gott roa sig med.
*håller tummarna* att det fixar sig med allt för dig :heart

Pratat med försäkringsbolaget om ev ersättning för byte av kompressorn i bergvärmepumpen. Verkade inte så lovande med ersättning då det är på det 11e året, men får se...:cautious:

Ett fikonträd har fått ny plats på tomten vid muren och kaprifolen och rosbusken är flyttade. Samt nån klätterväxt, kommer inte ihåg namnet :pär planterat.

Alltså haha nu gick Magdalena Ribbing gick just förbi och skrek typ i telefon: "JAG VILL BARA MEDDELA ATT JAG ÄR PÅ TV KLOCKAN TJUGO ÖVER NIO PÅ SÖNDAG"

Hon måste antingen vara på väg att bli döv eller vara desperat efter uppmärksamhet :rofl:

Är så fasligt trött. Sitter i bilen utanför jobbet och börjar om 5 min. Skönt med kort pass i dag kan jag lova!

Alltså haha nu gick Magdalena Ribbing gick just förbi och skrek typ i telefon: "JAG VILL BARA MEDDELA ATT JAG ÄR PÅ TV KLOCKAN TJUGO ÖVER NIO PÅ SÖNDAG"

Hon måste antingen vara på väg att bli döv eller vara desperat efter uppmärksamhet :rofl:
Nej nej det var den som hon pratade med som var döv, eventuellt lagt på luren och hon försökte nå fram! ;)

Oliver och glass, det är väl en bra lunch? :confused::angel:

Sitter vid gate A8 på Kastrup och väntar på att det ska vara dags att boarda. Morgonens kaos på utbildningen ledde till perfektion för min del och jag slapp stressa hit :up:
Nu håller jag bara tummarna för att jag inte tabbade mig alltför mycket på examinationen :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
447

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka