Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä det är inte sjukt, det är skönt att veta att fler råkar ut för samma saker och att man inte är ensam.
Tack! Har känt mig smått psykopatisk som känt så. Men det att inte vara ensam är så skönt att känna. Däremot önskar jag att jag kunde vara lika snäll mot mig själv som jag är mot alla andra VIN-offer.

Jag har svårt för extremister, var tydligen väldigt känsligt att fråga hur man ska slakta djur i Sverige istället, då de tyckte slakten i Sverige var så hemsk. De tyckte inte man skulle ha djur alls och inte äta djur...

@Angua du anar inte hir hårt du slog huvudet på spiken där. Jag har använt statistiken som ett sätt att försöka komma ur den delen av mitt självförakt som ligger i att jag är efterbliven, korkad, dum och allt det där D sa att jag var för att jag fastnade i hans klor. Jag tycker definitivt inte att andra offer har någon skuld men jag har. Hej dubbelmoral typ.

:heart:heart:heart

Nä? Det låter väldigt logiskt egentligen, det är hemskt att det är såpass vanligt förekommande. Som @ainasoja säger så hjälper det att veta att man inte är unik, att andra också har sådana erfarenheter :(

Edit: @Angua skrev det bättre!
Det är utan tvekan hemskt. Det borde inte vara så vanligt. Det borde bestraffas hårdare.

Men ja, det är skönt att jag inte är ensam.

Nej men NU FÖR FAN I JÄVLAR Skatteverket. Satte vinet i halsen när jag läser att de är helt jävla korrupta och ringer och VARNAR sina polare. Orkar ej.
Vad är det här för jävla VIP-lista?

:banghead::banghead::banghead:

Nej men NU FÖR FAN I JÄVLAR Skatteverket. Satte vinet i halsen när jag läser att de är helt jävla korrupta och ringer och VARNAR sina polare. Orkar ej.
Vad är det här för jävla VIP-lista?

:banghead::banghead::banghead:

... Folk med makt :grin::wtf::banghead:

Nej jag är tyvärr inte förvånad :down:

Vad har jag missat nu?

Skatteverkets chefer har ringt upp viktiga personer och privata bekanta och varnat om att dessa förekommer i utredningar. De har också fått lagt ner utredningar som rör vissa personer...
Skatteverket har sekretess och det är bara handläggare på ett specifikt ärende som har rätt att gå in i specifik utredning. Så bara att cheferna letar upp uppgifterna lär väl vara brottsligt. Att de sen lägger ner utredningar som rör deras polare är väl inget annat än helt jävla KAOS!

Kul nyhet när man just pliktskyldigt betalat in 20 000 papp i restskatt :banghead::banghead::banghead:

Sitter och slöar i fåtöljen. Skulle ha tränat men känner av halsen lite och då vill jag inte chansa! Ska nog förresten göra mig en kopp te!

Skatteverkets chefer har ringt upp viktiga personer och privata bekanta och varnat om att dessa förekommer i utredningar. De har också fått lagt ner utredningar som rör vissa personer...
Skatteverket har sekretess och det är bara handläggare på ett specifikt ärende som har rätt att gå in i specifik utredning. Så bara att cheferna letar upp uppgifterna lär väl vara brottsligt. Att de sen lägger ner utredningar som rör deras polare är väl inget annat än helt jävla KAOS!

Kul nyhet när man just pliktskyldigt betalat in 20 000 papp i restskatt :banghead::banghead::banghead:
Men vad i helvete? Det där är inte okej på något sätt ju.

Förstår att det slår slint för dig.

Har du blodsockerfall eller blodtrycksfall?

Jag tuppade av när jag stog och skrev en match, när man kastar dart så har man en skrivare framme brevid tavlan och jag svimmade pga blodtrycksfall.

Hoppas du repar dig och mår bättre efter badet :heart

Jag har både lågt blodsocker och blodtryck så det kan nog vara något av det. Nu mår jag lite bättre men kroppen darrar fortfarande. Tack :heart

@bumpo - jag fick idag än en gång frågan om hur jag klarade av att överleva och gå vidare, och jag har en känsla av att du kommer svara samma som jag om ett tag. Det gör ont, men man bara gör. Dag efter dag går och för varje dag så har man lite mer energi själv, men det är familj och vänner som bär en i början. Det är ok att förlita sig på andra ibland. Det är ok att vara "liten" precis som det är ok att klara allt man tar sig för. Till slut så står man där och har skapat sig en ny vardag och man inser det inte förrän man är där. :heart

@bumpo - jag fick idag än en gång frågan om hur jag klarade av att överleva och gå vidare, och jag har en känsla av att du kommer svara samma som jag om ett tag. Det gör ont, men man bara gör. Dag efter dag går och för varje dag så har man lite mer energi själv, men det är familj och vänner som bär en i början. Det är ok att förlita sig på andra ibland. Det är ok att vara "liten" precis som det är ok att klara allt man tar sig för. Till slut så står man där och har skapat sig en ny vardag och man inser det inte förrän man är där. :heart
Det låter rätt likt hur jag känner nu iaf. Kag vilar så mycket i att alla mina vänner säger att jag visserligen är trasig, tilltufsad och rädd mwen att jag fortfarande är jag. Någonstans där inne.

@bumpo - Jag vill bara säga att du är inte ensam, och att du inte ska klandra dig själv på nåt vis men jag läser att du redan vet det. Vi har inte gått igen samma helvete, men väldigt så snarlikt av det du skriver här. Om du vill prata nån gång så skicka ett pm.
:heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka