Nej jag tycker det verkar vara en mycket dålig idé faktiskt!Hm då var det alltså inte ett alternativ då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej jag tycker det verkar vara en mycket dålig idé faktiskt!Hm då var det alltså inte ett alternativ då
Funderar på om man kan bo på typ Valhallavägen alt Karlavägen eller om man blir galen på trafiken? Överväger att flytta till "förorten" (lol) pga att där finns lägenheter med ok pris och stora garderober Är inte extremt lättstörd men om hela huset skakar är det kanske inte helt stabilt att sova om nätterna
Tänk på att du behöver bra matställen i närheten också, vore tråkigt om det bara fanns pizzerior de närmaste tio kvarterenFunderar på om man kan bo på typ Valhallavägen alt Karlavägen eller om man blir galen på trafiken? Överväger att flytta till "förorten" (lol) pga att där finns lägenheter med ok pris och stora garderober Är inte extremt lättstörd men om hela huset skakar är det kanske inte helt stabilt att sova om nätterna
Här har du en till
Hoppas det går över!När jag fixat klart stallet började kroppen bete sig skitskumt. Hela jag darrade och fick hjärtklappning. Gick in och gjorde genast ordning mat då jag måste äta regelbundet enligt läkare. Det är bättre men inte helt bra än. Tror jag lägger mig i ett bad och hoppas på att det blir bra med rejäl avslappning..
När jag fixat klart stallet började kroppen bete sig skitskumt. Hela jag darrade och fick hjärtklappning. Gick in och gjorde genast ordning mat då jag måste äta regelbundet enligt läkare. Det är bättre men inte helt bra än. Tror jag lägger mig i ett bad och hoppas på att det blir bra med rejäl avslappning..
Konstigt nog kom inte skräcken förens den sista dagem innan jag flydde. Jag var nog tvungen att hålla den undan för att kunna fly. Idag fattar jag inte riktigt hur jag kunde hålla mig så kylig som jag faktiskt gjorde där på slutet när all skit träffade fläkten..Usch, jag vet inte vad jag ska säga... Det är ju helt omöjligt att föreställa sig den skräck du måste ha kännt. Säg inte upp din samtalskontakt för tidigt bara! Kram ifall du vill ha den.
Det kan vara så att jag har tänkt den tanken såååå många gånger. Och nej hans värde är minimalt i mina ögon.Fy fan säger jag bara, kan dom inte trycka ner fanskapet i ett tomfat bara och fylla upp med cement och dumpa dåren i havet? Sådana galningar har helt förverkat sitt existensberättigande enligt mig.
Kramar tackar jag inte nej till.
Där emot funderar jag på om jag är sjuk i huvudet som typ hittar tröst i att var tredje kvinna har varit/blir utsatt för våld i nära relationer.
Nä, du är inte sjuk i huvudet, det är en rätt normal reaktion. Det är ett sätt att förstå att det inte är dig det är fel på som drabbades, att det inte är för att just du gjort ett dåligt val. Även många andra drabbas. Sen förstår jag att det känns konstigt att det är en sorts tröst, men det är ingen konstig reaktion.Kramar tackar jag inte nej till.
Där emot funderar jag på om jag är sjuk i huvudet som typ hittar tröst i att var tredje kvinna har varit/blir utsatt för våld i nära relationer.