Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska ta en dusch och sen leta nytt jobb.
Alltså, jag får vara kvar och jag kommer bli anställd, men jag vill inte jobba underde premisserna. Jag sliter som ett djur, dagligen, men det är tydligen inte tillräckligt utan de har låga krav på mig nu när jag är praktikant. Enligt chefen. Jag höll god min och funderade på om jag ska behöva gå in i väggen för att hinna med allt. De äldre chaufförerna varnar mig för att vara kvar...Nej men
Alltså, jag får vara kvar och jag kommer bli anställd, men jag vill inte jobba underde premisserna. Jag sliter som ett djur, dagligen, men det är tydligen inte tillräckligt utan de har låga krav på mig nu när jag är praktikant. Enligt chefen. Jag höll god min och funderade på om jag ska behöva gå in i väggen för att hinna med allt. De äldre chaufförerna varnar mig för att vara kvar...
Ska ta en dusch och sen leta nytt jobb.
Urk, det är inte värt det. Låter som en av mina chefer. Jag åkte för att ta hand om fakturorna och göra offertpärmar på söndagarna för att han "krävde" att allt skulle vara klart varje måndag.
Jag jobbade nog 140 % men fick lön för 100 % men det dög aldrig. Jag var dock medveten om detta för dom hade en stor ruljans på just den posten jag satt på. Folk fick sparken hela tiden.
Tyvärr inte. Just Ikea är skitsvårt att ta sig in på
Dom behöver ingen logistiker på typ Ikeas lager? Ett sånt typ av lager där du inte behöver på samma sätt få in och iväg stora leveranser.
Nej, det är inte värt det alls! Om jag inte kan förhandla mig till deltid och inte alla arbetsuppgifter, men det kommer inte hålla i längden ändå.
Tyvärr inte. Just Ikea är skitsvårt att ta sig in på
Hoppas du hittar nåt vettigt iaf! Vissa arbetsplatser borde bli dragna i örat att dom ska skärpa sig.Tyvärr inte. Just Ikea är skitsvårt att ta sig in på
Tråkigt att det inte blev nåt för dig!Du är klok som inser det själv. Min ev praktikplats jag hade på G var det kört på
Undrar om jag ska bli en slashas som är ovårdad så folk förstår att även sådana som jag kan vara sjuka och arbetslösa
Jag har en fd klasskompis på Ikea i Västerås, men det hjälper ju inte härDet går knappt ta sig in där, det verkar vara likadant överallt.
Verkligen! De här kör personalen i botten. Jag hade en chaufför som stresskräktes på lunchen idag, och det var ändå en av de äldre och erfarna karlarna...Hoppas du hittar nåt vettigt iaf! Vissa arbetsplatser borde bli dragna i örat att dom ska skärpa sig.
Jag brukar få tips, när min "arbetsförmåga" kommer på tal att jag kan ju starta eget...
Fast..... Barn märker mer än man tror. Är det ett bra minne du ger genom att fortsätta hålla kontakten? Bra förebild?Jag skulle inte ha samvete till att bryta, hon har verkligen inga fler än mig och syrran... Dessutom är jag lite rädd att det ligger demens i någon form på lut, jag tycker att jag ser varningstecken redan och jag har bett henne kolla upp det men jag vet inte om hon har gjort det. Hon har paranoida drag och jag tycker att det blir mer och mer som hon helt tappar, visserligen blir hon även äldre men det känns inte rätt i magen. Så jag håller mig till min bita ihop och rinna av teknik som fungerar på det stora hela, jag faller ner i såna här hål emellan åt när det blir för påtagligt hur det är. Där emellan så håller vi en trevlig jargong emellan oss och jag håller henne ute ifrån våra liv, istället för att bli besviken att hon inte kommer.
Troligtvis!Undrar om det gör ont att amputera allt fingrar på sig själv?
Troligtvis!