Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska du inte ta upp det med AF redan nu, att det är för mycket och för rörigt för dig?
Min handläggare bryr sig inte, har inte träffat henne på snart ett år, jag kommer bara stoppas i fas 3 igen (det som kallas jobb och utvecklingsgarantin) och det är nästan värre. Det är lättare att få jobb om man har en sysselsättning. Det är bättre att bita ihop och leta fort som fan typ.

Min handläggare bryr sig inte, har inte träffat henne på snart ett år, jag kommer bara stoppas i fas 3 igen (det som kallas jobb och utvecklingsgarantin) och det är nästan värre. Det är lättare att få jobb om man har en sysselsättning. Det är bättre att bita ihop och leta fort som fan typ.
Vilket moment 22...

Åh vad jag känner igen det där. Fas 3 är verkligen hemskt att hamna i. Hoppas det löser sig för dig och att du hittar ett bra jobb snart.

Tittar på Det stora tårtslaget och har lite halvt ångest inför sonens kalas på lördag. Räknade med 10 personer totalt, sedan kläcker min bror ur sig igår att han har barnen i helgen plus att dottern har en kompis med sig. Poff så blev det 14 pers istället. Tårtan är beräknad till max 10, bottnarna redan gjorda och jag har varken tid eller lust att göra en till :banghead: Hade han inte kunnat kläckt ur sig det i tid?! Dessutom kunde han hört av sig ang dotterns kompis tycker jag.

Senast ändrad:
Åh vad jag känner igen det där. Fas 3 är verkligen hemskt att hamna i. Hoppas det löser sig för dig och att du hittar ett bra jobb snart
Ja jag hör ju fortfarande dit, men har praktik. Innan praktiken så sattes jag ju på helt värdelös jobbcoaching som var utanför dagistider så jag var tvungen att få barnvakt ändå :banghead: att jag har funktionshinderkod och tillhör specialdesignad på af märks inte över huvud taget!

Ja jag hör ju fortfarande dit, men har praktik. Innan praktiken så sattes jag ju på helt värdelös jobbcoaching som var utanför dagistider så jag var tvungen att få barnvakt ändå :banghead: att jag har funktionshinderkod och tillhör specialdesignad på af märks inte över huvud taget!
Jobbcoaching sattes jag också på, det ger absolut ingenting. Vad dåligt, af är verkligen urdåliga på att se arbetssökande som individer och inte bara en siffra i statistiken

Jobbcoaching sattes jag också på, det ger absolut ingenting. Vad dåligt, af är verkligen urdåliga på att se arbetssökande som individer och inte bara en siffra i statistiken
Nej inte fan kunde två 25-åriga studenter som knappt jobbat en dag i sitt liv lära mig att söka jobb...

Nej inte fan kunde två 25-åriga studenter som knappt jobbat en dag i sitt liv lära mig att söka jobb...
Men vad drygt! :banghead: Nej det ger ju verkligen ingenting. Jag hamnade hos arbetsmarknadsenheten och fick till slut en Kom i jobbanställning :up: Finns det något sådant där du bor kanske?

Jag ligger i sängen i Trysil och ska strax sova. Det har varit en lång dag. Noterade för övrigt ett gäng nya blåmärken, framförallt på händerna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 473
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar