R
Raderad medlem 68338
Han kände sig säkert kränkt också. Nya flug-känslan liksom..
Förmodligen!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han kände sig säkert kränkt också. Nya flug-känslan liksom..
Förmodligen!!!!
Jag känner mig rätt kränkt över att min kropp sviker mig och blir fet av vin och choklad nu mer. Otroligt kränkande!
Har samma problem så att ehm säga. Mitt intag idag består av croissant med smält ost, lunch på Donken och middag flöttig restaurangmat inklusive x antal stärkande glas vin. Mellanmål under dagen, ett jämnt intag av smågodis. Hej hej biggest loser kaoz
Går det ens som gravt hörselskadad??Läser lite på nätet och funderar på om jag ska plugga till djursjukskötare ... men vette sjutton om jag fixar nålarnaoch narkosen känns lite läskig. Fast det är nog ansvaret överhuvudtaget som känns läskig
det är ju folks husdjur!
Om man blir leg. djursjukskötare så skulle man väl tas emot väl i zoohandeln åtminstone
Och plugget, vette sjutton om jag fixar plugget, jag har ju ett par år misslyckade studier bakom migJag fixar det praktiska bättre än böckerna.
Det finns ju en damsugartyp till,,,,,,,,,Tack för förklaringen, jag undrade varför en dammsugare kunde vara så kul för![]()
Eftersom jag inte bor aslångt bort så kan jag bjuda dig (och mig) på ett gratis träningspass, först retar jag upp dig och sen jagar du mig med långpisken genom skogen, deal?Jag känner mig rätt kränkt över att min kropp sviker mig och blir fet av vin och choklad nu mer. Otroligt kränkande!
Be "någon" bara, det brukar jag göra och det brukar funka bra.Kan någon komma hit och blåsa ut mina ljus?
Jag orkar inte röra mig![]()
Just do it!.. vågar jag skicka iväg ett mejl till en veterinärklinik om nåt jobb/praktik hos dem som djurvårdare..?
Hälften vågat hälften vunnet ... right?![]()
AAAHHHHHHHH,.. vågar jag skicka iväg ett mejl till en veterinärklinik om nåt jobb/praktik hos dem som djurvårdare..?
Hälften vågat hälften vunnet ... right?![]()
I did itJust do it!![]()
KinkyEftersom jag inte bor aslångt bort så kan jag bjuda dig (och mig) på ett gratis träningspass, först retar jag upp dig och sen jagar du mig med långpisken genom skogen, deal?![]()
Du är grym!!
...fattar de inte det är det deras förlust!
Asch. Kanske tänker de att man är engagerad som bryr sig om att skicka ansökningar klockan mitt i natten??![]()