Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså allvarligt! 10 sidor medan jag varit på middag?
Men jag har fått vin iaf!
Jag är också ateist men en av mina allra bästa vänner har varit kyrkoherde i församlingen här och också jordfäst min mamma. En enkel människa som dock varit allt för godtrogen på sina medmänniskor och blivit grundlurad. Numera litar hon på vad jag säger för hon vet att det dels innehåller substans, kommer från säkra källor jag ibland inte kan uppge och aldrig kommer längre vad vi än pratat om. Vi har samma värdegrund i botten och vi diskuterar gärna allt mellan himmel och jord (eller allt mellan antenn och jord som jag brukar säga) och trivs i varandras sällskap så att vi har olika tro stör oss inte det minsta.Svenska kyrkan gör mig inte det minsta upprörd. Jag är ateist, men min käraste vän sitter i ledningen för kyrkomötet - kyrkans riksdag. Svenska kyrkan gör mycket gott även om jag tycker att det är märkligt att tro på gud. Lite som att tro på tomten liksom
Det som den här personen representerar är lååååååångt bort från den rumsrena Svenska Kyrkan. En rätt obskyr frikyrka.
Beror nog på HUR märkliga dofterna är, djur brukar ju ha en överlevnadsinstinkt iallafall.Fast behöver du duscha borde hundarna inte lämnat de har ju en viss förkärlek för märkliga dofter
Käääämpa!
Jag har druckit större mängder vin, skrivit ett blogginlägg (sittande på vinhak) samt snutit mig ca 786 gånger sista timmarna. Snoooooret flöööödar!
(Kaozzz)
Har varit vaken sen alldeles för tidigt pga att hemtjänsten bankade på min dörr och trodde att granntanten höll på att trilla av pinn. Tanten vägrade kliva upp (hade jag också gjort om jag var pensionär förfan). Jag gjorde det ultimata testet. Viskade i hennes öra att Putin startat ett tredje världskrig. Tre sekunder senare var tanten vaken
Hon kan iofs vara liiite sur på mig nu
Ta med en pava god vin hem till tant, så blir hon nog på gått humör igen
Det vore så dags dåOm vi skriver såhär: Det är inte aktuellt Eventuellt kan jag ta det lite lugnt om armen trillar av eller så.
Ok har kommit hem.
Pga består av snor och har inget liv, kollar på PLUS. En snubbe har PÅ RIKTIGT hört av sig till programmet pga att han halkat i duschen pga sin halkiga duschcreme och ba bryter ihop. Vad händer???