Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min arma arm :(
Jag må kunna mycket nu, men använda vänster arm går inte. Jag hoppas den blir bra igen.
Jag vill ju gå på Grit, på Bodypump och göra burpeesar på tabatan :arghh::yuck::rage::nailbiting::cry::devil::turd:

... Eller för all del bara kunna använda den i vardagen.
Diska, plocka ner saker från hyllor och skåp, hålla kastruller och sånt där, texempel.

God morgon tråden. Orolig natt med mycket konstiga drömmar. Undra om det var vinet :cautious: tvätta idag på morgonen så lär väl gå upp... :wtf:

Okej, erkänner att jag inte kan hålla mig härifrån.
Otroligt störigt att inte se texten när jag skriver från mobilen, hur kan det bli så här, jag har ju inte världens mest ovanliga liksom:confused:

Har sovit skitdåligt, vin och galna hästaffärer har icke god inverkan på min sömn:down:
Strax skogen sen jobbet!
Kraam! :heart:

Är trött och dricker kaffe....hittat nya tråden med typ hundra nya inlägg att läsa :p

Hunden är dålig igen...jag tyckte det gick åt rätt håll men tydligen inte :(

Fick en massa D-vitamin i den vackra vårsolen igår och har lite ont i min ovana ansiktshud som fick sig en vårchock av solstrålar. Men nu är det mulet igen så huden får vila lite. Ska dricka upp mitt te. Åka till stallet och klappa hästprinsen. Rida en sväng. Åka hem och sedan gå på hamam och bli redigt vårscrubbad. Huzza!

Jag sov mig igenom fyra alarm :cautious:

Så går det när man bryter mot sina vanor och rutiner :o:D

Varför har dygnet inte 48 timmar istället?

"got a secret can you keep it swear this one you'll save better lock it in your pocket taking this one to the grave if I show you then I'll know you won't tell what I said, 'cause two can keep a secret if one of them is dead..."

#kollarpåPLL :D

Övergår till att spela starstable, iförd mysdress av alldeles för hög kvalitet :o
Fast jag visste redan vid olyckan att jag skulle köpa en lyxigare mysdress så jag kunde gå hemma och drälla med stil :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 020
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka