Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
När någon, helt apropå ingenting, bara skriver :
- jag har såå ont i stjärten!!
Och jag ba:
- jag tänker inte ens fråga...:eek:
"...efter danspasset igår!

Ett pass jag av förklarliga skäl missade, överväger att skriva att nu förstår jag PRECIIIIIIIIS vad personen menade med det :o
Jävlar vad ont jag har! HAHAHAHA :rofl::rofl:

OK, jag gick på både jam, attack, AfHo och tabata den här veckan (:love:) men jag vet precis vilket pass som är skyldigt för just den "åkomman" :rofl::rofl:

Helt sjukt att leva med känslan av att olyckan aldrig hänt.
Det som påminner mig är rörelseinskränktheten i armen och benortosen som ligger på golvet och dräller.
Förlåt för att jag tjatar om det, men det är ju något som jag är så oändligt tacksam över, Varenda dag. Att jag mår så jävla bra och aldrig känt mig som ett hjälplöst offer.

Tabata-instruktören undrade om jag ens KUNDE vara gnällig och negativ. :D

Sist av alla, typ, tar vi oss idag iväg för att se nya Star Wars. Vilket innebär att vi måste gå på bio redan 12.40 för att få se den i 3D. :rofl:

Ååh!!
Sitter på McD och dricker kaffe, hade beställt en stor, men fick en mellan. Sa till om det och fick en ny.
En bit bort stod en man som jag såg hade det lite svårt på olika sätt (dömer absolut ingen, men han såg verkligen ut att behöva lite uppmuntran om inte annat) så jag frågade personalen om jag kunde få ge det andra kaffet till honom, det fick jag.
Och lite mjölk ville han ha, när jag kom tillbaka med det såg jag verkligen hur glad tacksam han blev, även om han inte uttryckte det i ord... Det värmde så i hjärtat, att bara kunna göra det lilla för någon :love:

Av personalen i kassan fick jag ett leende "vad fint gjort av dig! :)" och en större kaffe...Det var himla fint av dem också! :)

Är det NÅGOT som gör mig glad så är det medmänsklighet, i alla former :love:

Yr i mössan idag.
Antingen av allt resande igår, de förbannade finnarna som trycker på näsa och bihålor eller nacken
Hoppas det går över sen så jag kan mysa med ungen ju.

Då förstår jag varningen. Dikesrenarna brukar ju vara rätt så agresiva och attackerar oskyldiga bilar titt som tätt, och via hörsägen skal visst vägrenarna vara tiofalt värre:nailbiting:

Nu blir det dags för lunch
Har äntligen fixat så en tand ska dras så tar jag den andra sen och lagar en spricka
Kommer dö av nervositet
Blir bara sodastream vid högtider nu

Dvs jag fick den större kaffen, men fick behålla båda för att ge den andra till mannen, annars brukar de bara hälla ut dem, vilket han sa också.
Vilket jäkla slöseri egentligen, vad är det för mening att använda bra kaffe om det ändå hälls ut?
Hoppas det inte händer allt för ofta.
Sen fattar jag ju att de inte kan sälja samma kaffe två gånger, men. Ändå.

Äter en alldeles för sen frukost och tittar på Shadowhunter.. är mäktigt irriterad på den förbaskade serien! Om man nu gör sig mödan att basera en serie på en bok, då kan man väl åtminstone följa händelseförloppet i boken någorlunda!?
*Måste självklart titta klart på serien så jag har något att klaga på:angel:*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 021
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka