Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag känner mig rätt kränkt över att min kropp sviker mig och blir fet av vin och choklad nu mer. Otroligt kränkande!

Har samma problem så att ehm säga. Mitt intag idag består av croissant med smält ost, lunch på Donken och middag flöttig restaurangmat inklusive x antal stärkande glas vin. Mellanmål under dagen, ett jämnt intag av smågodis. Hej hej biggest loser kaoz

Läser lite på nätet och funderar på om jag ska plugga till djursjukskötare ... men vette sjutton om jag fixar nålarna :o och narkosen känns lite läskig. Fast det är nog ansvaret överhuvudtaget som känns läskig :o:angel: det är ju folks husdjur! :crazy:

Om man blir leg. djursjukskötare så skulle man väl tas emot väl i zoohandeln åtminstone :p

Och plugget, vette sjutton om jag fixar plugget, jag har ju ett par år misslyckade studier bakom mig :cool: Jag fixar det praktiska bättre än böckerna.

Har samma problem så att ehm säga. Mitt intag idag består av croissant med smält ost, lunch på Donken och middag flöttig restaurangmat inklusive x antal stärkande glas vin. Mellanmål under dagen, ett jämnt intag av smågodis. Hej hej biggest loser kaoz

Själv började jag redan idag påminna sambon om att jag fyller år om en månad och SKA få tårta då.
De är det legit även om jag borde banta eg. :p

Läser lite på nätet och funderar på om jag ska plugga till djursjukskötare ... men vette sjutton om jag fixar nålarna :o och narkosen känns lite läskig. Fast det är nog ansvaret överhuvudtaget som känns läskig :o:angel: det är ju folks husdjur! :crazy:

Om man blir leg. djursjukskötare så skulle man väl tas emot väl i zoohandeln åtminstone :p

Och plugget, vette sjutton om jag fixar plugget, jag har ju ett par år misslyckade studier bakom mig :cool: Jag fixar det praktiska bättre än böckerna.
Går det ens som gravt hörselskadad?? :arghh:

Tack för förklaringen, jag undrade varför en dammsugare kunde vara så kul för :confused::o:rofl:
Det finns ju en damsugartyp till,,,,,,,,, :p

images

Jajaja, jag VET att humorn hamnat på en lägre än låg nivå. :angel: :D

Jag känner mig rätt kränkt över att min kropp sviker mig och blir fet av vin och choklad nu mer. Otroligt kränkande!
Eftersom jag inte bor aslångt bort så kan jag bjuda dig (och mig) på ett gratis träningspass, först retar jag upp dig och sen jagar du mig med långpisken genom skogen, deal? :idea:

... eh, kom på att det kanske inte var så smart att skicka iväg det klockan 01 på natten - mottagaren brukar ju kunna se det :o:angel::p

Du är grym!! :bump::banana:
...fattar de inte det är det deras förlust! :)
Asch. Kanske tänker de att man är engagerad som bryr sig om att skicka ansökningar klockan mitt i natten?? :D

JAG vill gå på jamen kl 10, kroppen säger nope. Vila tills på typ tisdag. I bästa fall måndag.
Får väl ligga på soffan och läsa om bukspottskörtelmeridianer och annat lattjohejsan istället :D
Nu är det ingen där som saknar mig längre i alla fall eftersom de vet att jag är tillbaks, troligtvis.
Tycker det är så himla roligt att få höra att många saknat mig, flera har frågat efter mig och så många verkar så glada av att se mig :o
Herregud vad jag fått kramas med folk senaste veckorna :love:

Och tanken på att det var mindre än två månader sen jag inte ens kom upp själv ur sängen utan starka doser smärtlindring, skrik och gråt...det är rätt galet faktiskt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 021
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka