Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dumma öga, dumma MS, dumma kropp, dumma öh jag visst inget mer att dumma mig över.

Men hur som helst, jag har ett misstänkt skov ( försämring av MS, inflammation i centrala nervsystemet ) på synnerven och det är på vänstra ögat, jag ser suddigt, ibland inget, ibland snurrar men just nu gör det mest ont. Känns som träningsvärk i ögat och snart funderar jag på att sy mig en piratlapp och plugga igen ögat!

Ska till nerulogen på tisdag så jag får allt stå ut några dagar till! Men irriterande och ont gör det iallafall!

Morr!!!

Har varit ute och sprungit en sväng! Kändes väldigt bra idag faktiskt!
Nu blir det mat, dusch och en sväng till systemet.

Har nyss avverkat en härlig långpromenad i stadsmiljö men strålande sol och minusgrader :love:

Ögonsatan gör ännu ondare nu men det är värt det! Det är så härligt att vara utomhus i sånt här väder :heart

Men vafan! Satt och skrev om "om oss" sidan i shoppen, trycker på spara, men glömmer trycka på uppdatera = inget blev sparat :banghead: Och såklart kommer jag inte ihåg hur jag skrev... :banghead:

97de4e23c3db17daaa38085686a9fca1.jpg

(Fast exakt just nu ligger jag på soffan på kontoret och lyssnar på en kollega som försöker praktisera healing och reading på en annan kollega)

TLC eller hur? Kanalen alltså. Dom har så roliga serier, en av få tv kanaler jag saknar (har ingen tv).
Har du fastnat på TLC? ;)

Ja det är typ min nya favoritkanal och jag brukar inte ens kolla på tv, utan enda gångerna jag har igång tvn brukar jag se film å så via apple tv men sen började jag som bara sitta å slökolla på den där kanalen å nu är jag typ fast!

Fast BB programmen skrämmer mig bortsett från dom där om dom som inte vet att dom är gravida!
Jag kommer aldrig i hela mitt liv våga föda barn, vet inte ens om jag vill skaffa barn eller på ett sätt ja, på ett sätt nej, tur jag är singel så jag inte behöver fundera på det just nu :D

Fått iväg ett nyhetsbrev nu också. Ska sy klart mina påbörjade tygkassar så jag kan få ut dom i shoppen idag också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 121
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 545
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 233
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 273
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundpassning, hundar som kissar
  • Oseriös avel 2023