Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska göra lite te och äta ostfralla och se julkalendern tänkte jag. Sen blir det ner på stan för ärenden, har böcker som ska lämnas på biblioteket och sen in på systemet och köpa nån cider.

Äter frukost! Vaknade av att hunden slickade på min hand men då var klockan 9.15 så det gjorde inte så mycket

Måste få ner mitt barn i ett bad snart, hon ska på kalas kl 12.

Förresten så ringde det försiktigt på dörren nyss, det var min granne mitt emot som är oerhört tyst och försynt av sig. Har bott här i snart två år och har träffat honom typ 10 ggr :p Iaf så ville han säga att några vänner till honom skulle komma och dricka öl idag, från 12 och framåt. Men jag får självklart säga till om de blir för högljudda! Och så tillade han att han laddat för det här hela veckan :love: Så himla gulligt! Killen är alltså typ 28 och singel :D Undrar om han märkt nåt av när jag igår poppade en remix på Natteravn högt, sjöng med och dansade omkring? :D

Förresten så ringde det försiktigt på dörren nyss, det var min granne mitt emot som är oerhört tyst och försynt av sig. Har bott här i snart två år och har träffat honom typ 10 ggr :p Iaf så ville han säga att några vänner till honom skulle komma och dricka öl idag, från 12 och framåt. Men jag får självklart säga till om de blir för högljudda! Och så tillade han att han laddat för det här hela veckan :love: Så himla gulligt! Killen är alltså typ 28 och singel :D Undrar om han märkt nåt av när jag igår poppade en remix på Natteravn högt, sjöng med och dansade omkring? :D
Vilken snäll granne. Han tänkte nog på A ju :)
Såna grannar är bra

Vilken snäll granne. Han tänkte nog på A ju :)
Såna grannar är bra
Han är jättesnäll! Det är paret som har undervåningen också :) Och han kan ju inte veta att A är uppvuxen med filmtittande med stort surroundsystem som bebis :D Vi var noga med att hon inte skulle bli sån som stördes av ljud. Nu går hon knappt att väcka istället :D

Aww, vad gulligt :heart hoppas de får roligt :)

I am here :D! Sitter i soffan med barnen , vi har pyjamas på oss fortfarande :o! Måste få in den ena i duschen nu ! Vi kommer bara sega idag och ta en promis med hunden i väntan på att pappan/maken kommer hem i eftermiddag :bump:

"Worrying about what a couple of gay dudes do in the privacy of their own home is about the gayest thing for a guy to do."

Fy, va bra garvade nog varje gång saker kom tillbaka, som 5/7, speciellt det sista "a silent protector.... a watchful guardian...a Dark Night"
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Te. Ostmacka. Sol och vackert väder. Ska snart iväg och ta en julmarknadsrunda för att börja köpa klappar.

Jag är så himla varm om fötterna att jag snart måste fixa en ishink :mad:
Efter stallet ska jag för övrigt vara duktig och dammsuga samt laga mat. Inspirationen för det är ungefär noll komma noll.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 121
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 545
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 233
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 273
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundpassning, hundar som kissar
  • Oseriös avel 2023