Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken snäll granne. Han tänkte nog på A juMåste få ner mitt barn i ett bad snart, hon ska på kalas kl 12.
Förresten så ringde det försiktigt på dörren nyss, det var min granne mitt emot som är oerhört tyst och försynt av sig. Har bott här i snart två år och har träffat honom typ 10 ggr Iaf så ville han säga att några vänner till honom skulle komma och dricka öl idag, från 12 och framåt. Men jag får självklart säga till om de blir för högljudda! Och så tillade han att han laddat för det här hela veckan Så himla gulligt! Killen är alltså typ 28 och singel Undrar om han märkt nåt av när jag igår poppade en remix på Natteravn högt, sjöng med och dansade omkring?
Han är jättesnäll! Det är paret som har undervåningen också Och han kan ju inte veta att A är uppvuxen med filmtittande med stort surroundsystem som bebis Vi var noga med att hon inte skulle bli sån som stördes av ljud. Nu går hon knappt att väcka iställetVilken snäll granne. Han tänkte nog på A ju
Såna grannar är bra
Måste få ner mitt barn i ett bad snart, hon ska på kalas kl 12.
Förresten så ringde det försiktigt på dörren nyss, det var min granne mitt emot som är oerhört tyst och försynt av sig. Har bott här i snart två år och har träffat honom typ 10 ggr Iaf så ville han säga att några vänner till honom skulle komma och dricka öl idag, från 12 och framåt. Men jag får självklart säga till om de blir för högljudda! Och så tillade han att han laddat för det här hela veckan Så himla gulligt! Killen är alltså typ 28 och singel Undrar om han märkt nåt av när jag igår poppade en remix på Natteravn högt, sjöng med och dansade omkring?
Det sa jag också! Jag går hellre över till mamma om det stör än säger tillAww, vad gulligt hoppas de får roligt
"I, for one, keep all my chainmail safely inside my armoire where it belongs."
"100% strait"
"I, for one, keep all my chainmail safely inside my armoire where it belongs."
Hahahaha, jag dog när jag läste den där Saras kommentar "stop it or i will block u", det enda jag kunde tänka på då var "jadu, blocka du honom, det hjälper inte den där Brendan att DU blockar rob, IQbefriad"