vänta tills du ser hur han inreder detKollar på Cowboykåken på svtplay. Riktigt kul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vänta tills du ser hur han inreder detKollar på Cowboykåken på svtplay. Riktigt kul!
vänta tills du ser hur han inreder det![]()
Är det glas i ramen? Räcker det inte med att lägga ramen på bordet med glaset nederst, lägg på urklippen i mitten och montera sedan bakstycket?Just nu kliar jag mig i huvudet och funderar på hur jag skall få två ark med urklipp att stanna snyggt i mitten och fortsätta vara kant i kant i ramen utan att använda lim, tejp eller häftmassa för att fästa dem.
[Insert Mission Impossible-musiken här.]
Är det glas i ramen? Räcker det inte med att lägga ramen på bordet med glaset nederst, lägg på urklippen i mitten och montera sedan bakstycket?![]()
Det borde lösa det hela, att lägga in fler/tjockare papperÅh, om det vore så enkelt.
Det blir inte tight nog så även om jag pressat emot glas och bakstycket allt jag har och stängt åt så börjar papperet glida. Det verkar vara lite för rymligt i ramen och eftersom det inte finns ramar med de standardmåtten så vore det väldigt tacksamt om den fungerade. kanske kan lägga lite tjockt papper bakom som inte syns så att de pressar hårdare mot glaset.
Och innan man fått dit den vita bakgrunden och bakstycket är de på varsin sida ramen. Tur att jag inte har något annat viktigt att bråka med idag!![]()
Regnat kom hit vid halv två tiden då jag hade en runda kvar på gräsmattan .Det kallas Tajming och har regnat kraftigt sedan dessMen fyyyyyyyy,nu står det som spön i backen ute o jag har 6 valpar i hundgården,ser att dom har haft vett att kura ihop sig i korgen som står inne i hörnet.