Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och förvånas över hur otroligt bra hela den här dagen varit.
Underbar hundtävling. Fick sedan hjälp att se nya serien som jag nämnde i den här tråden.. igår? Den var tokigt jättebra, precis som väntat :love:

Hundarna är glada, jag har glass och nu lyssnar jag på The Ark. Perfekt avslutning på dagen :D

Är glad att min medicinering mot hypotyreos gjort så jag kan gå ner i vikt igen.
När jag var som sjukast gick jag inte ner om jag inte åt typ 300 kval om dagen och tränade. Dvs inte hållbart.
Nu äter jag normalt och tränar inte mkt. Men kilona försvinner.
Grymt skönt! Min kropp mår bäst när jag är lätt.

Inledde dagen med att kolla på TV där ämnet var regler kring kläder och mönstermix. Tydligen fanns det en enorm osäkerhet kring detta. Sen tänkte jag "well skit samma" och gick ut :p
Har nu skrivit ihop ett blogginlägg i ämnet, har käkat middag men känner mig trots detta hungrig. Orkar dock inte gå ut och köpa ngt onyttigt (jävligt bra att vara lat i denna fråga känner jag!!!) :p
Apropå kläder och mönstermix så slog sig ett gäng äkta white trash ner vid mitt bord på pizzerian förra veckan (ja dom frågade först om dom fick) och dom hade precis alla white-trash-attribut som kepsar, småfeta, klädseln var väl "sådär" milt uttryckt och som pricken över i hade två av dom t-shirts med vargar på. :rofl:
Exakt varför dom slog sig ner där jag satt vet jag inte då pizzerian var så gott som folktom men vi hade iallafall livat där i hörnet och dom stackare som satt närmast såg skräckslagna ut. Snacka om att underklassen tog över stället. :laugh:

Vad dom hade för bil? En välsliten 740 förstås. Vad dom beställde för mat? Naturligtvis hamburgertallrik med mycket pommes. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 046
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
597
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix