Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså är det typ en hund eller en sambo du har hemma..och imorgon ska jag baka saffransbullar Får nog göra det hos mamma då den jobbiga faen här hemma ännu inte vet (läs: bryr sig) vad som är okej eller inte.
..meeeen han är underbar ändå, bara lite jobbig med jämna mellanrum
Alltså är det typ en hund eller en sambo du har hemma
Ha ha ha! Jag var lite osäker där faktisktTrodde det var införstått att "den jobbiga faen" är min snart 6 månaders kattunge Svante
Ha ha ha! Jag var lite osäker där faktiskt
Dom flesta har nog koll. Det är jag som inte hinner med att hålla mig uppdaterad
Alltså vilka höga krav du harSkulle det varit en sambo skulle hen få förbud att besöka hemmet under tiden om denne inte kan låta bli att hoppa upp på köksbänken och liknande.
Bra att du påminde migSkulle det varit en sambo skulle hen få förbud att besöka hemmet under tiden om denne inte kan låta bli att hoppa upp på köksbänken och liknande.
Pmar nrJag kanske kan smsa några
KramSambon verkar inte riktigt förstå när jag försöker förklara hur jag mår
Fan jag måste köpa lussekatter på NK imorgon! Är 79 dagar klar till Jamaica. Hinner bli smal till dess om jag börjar banta efter jul
Apropå kläder och mönstermix så slog sig ett gäng äkta white trash ner vid mitt bord på pizzerian förra veckan (ja dom frågade först om dom fick) och dom hade precis alla white-trash-attribut som kepsar, småfeta, klädseln var väl "sådär" milt uttryckt och som pricken över i hade två av dom t-shirts med vargar på.Inledde dagen med att kolla på TV där ämnet var regler kring kläder och mönstermix. Tydligen fanns det en enorm osäkerhet kring detta. Sen tänkte jag "well skit samma" och gick ut
Har nu skrivit ihop ett blogginlägg i ämnet, har käkat middag men känner mig trots detta hungrig. Orkar dock inte gå ut och köpa ngt onyttigt (jävligt bra att vara lat i denna fråga känner jag!!!)
"Ska vi ta en påse ostbågar"? "Nänä, en kartong såklart, och en kartong chokladkakor."Fördelen med att bo i skogen. Fast å andra sidan har man sett till att bunkra då.