Vad har ni sett folk handla?

Sv: Vad har ni sett folk handla?

Det går utmärkt att gömma saker i t ex i en schampoflaska om lägger dom i en kondom ;)
Tyvärr inte roligare än så.

Äsch vad tråkigt, jag hade hoppats på gevärspipor eftersom den svenska grenen av People's Front of Judea (PFJ) hade övning... :sneaky:




... ja, jag gillar Monty Python :p
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

Rolig tråd!

Och appropå handling i största allmänhet och vem som handlar vad. När jag handlar så är det ofta halva kundkorgen med frukt och grönsaker, fullkornsprodukter, lågsockervarianter. När min sambo handlar är det halva korgen (minst) med kakor, kex, choklad, glass osv. Ibland kan han handla en extra vända, trots att jag har handlat allt vi behöver, bara för att det råkar vara extrapris på godis. Han är lång och smal, och jag är hyffsat lång och bredhöftad. Så där känns det lite tvärt om.

Precis så är det här också!:D
Sambon är godisråtta och köper alltid mängder när han köper nåt.
Jag försöker hålla igen och handlar mer nyttigt. :p

Masse: :D :rofl:
 
Senast ändrad:
Sv: Vad har ni sett folk handla?

Har själv handlat den fina kombinationen av kondomer, energidryck och snickers, hade tenta dagen därpå...
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

Haha njae de bara råkade ta slut så det var liksom läge att köpa. Det var energidrycken och snickersen var till tentan ;)
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

Kan inte komma på något på rak arm, även om jag vet med mig att jag brukar gå och kika i folks vagnar/korgar :P

Men när jag igår vid lunchtid var inne i shoppinggallerians enda mataffär och köpte mig enbart ett paket med (lätt-)keso kände jag mig lite som om jag nyligen hoppat på något överdrivet hälsosamt matspår...

Keson var dock bara kompletteringshandling och jag hade precis ätit sushi :P
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

Jasså, jag har ingen högre utbildning än gymnasiet så mina erfarenheter sviktar när det kommer till sånt.
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

Angående kondomers annorlunda användningsområde så vet jag ett. I den grå forntiden användes kondomer ibland som vattenskydd på kameror, för att skydda motordrivern från att få fukt i sig. Motorn satt som ett litet handtag utanpå kameran och där drog man en kondom över. Jag höll på att dö av skam när jag köpte kondom för detta ändamål första gången.
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

Hoppar in här fast jag verkligen inte är senior, hoppas att det är ok ändå! :)

KL
Idag såg jag en man i uppskattningsvis 35-40 års åldern som köpte 5 kg choklad...I 100 gr förpackningar och en 5 l dunk med matolja :crazy:
Undrar vad han skulle med det till? :eek:
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

Angående kondomers annorlunda användningsområde så vet jag ett. I den grå forntiden användes kondomer ibland som vattenskydd på kameror, för att skydda motordrivern från att få fukt i sig. Motorn satt som ett litet handtag utanpå kameran och där drog man en kondom över. Jag höll på att dö av skam när jag köpte kondom för detta ändamål första gången.

Jag kan inte låta bli att fundera på varför det är pinsamt att köpa kondomer eller bindor? Jag har tyckt det en gång i tiden, men den känslan har försvunnit, kanske för att jag fick barnen och inte kunde dölja mer att jag aaaaalllldddrrriiiggg haft sex :o:nailbiting::D
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

kl

Minns just nu inte alla (i mina ögon) underliga saker jag sett folk handla.

Men från igår minns jag :)
Var på Maxi och förbi mig går en karl med massa stora köttfärspaket och 6-7 st hushållsostar.
Ja, han hade ett mindre barn i vagnen oxå men det antar jag han inte köpte där :D
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

Jag kan inte låta bli att fundera på varför det är pinsamt att köpa kondomer eller bindor? Jag har tyckt det en gång i tiden, men den känslan har försvunnit, kanske för att jag fick barnen och inte kunde dölja mer att jag aaaaalllldddrrriiiggg haft sex :o:nailbiting::D

Jag var inte så gammal då. Och hade inte haft sex...
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

Jag handlade med min mor häromsistens, och såg då en man som handlade hur mycket toapapper som helst, vi talar om ENORMA mängder här. Det i sig var ju lite smålustigt, men det hela blev så mycket roligare när min välutbildade, välartade och väldigt sansade mor viskar till mig när karln gått förbi "Här ska det hem och bajsas!"
 

Liknande trådar

Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 618

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp