Vad har ni sett folk handla?

Sv: Vad har ni sett folk handla?

*kl*

Var med karln på ica häromkvällen. Köpte ett enormt varuberg med grejer och till det ett tampongpake. Tydligen så är det bara ensamma män som handlar vid halv elva på kvällen, för kön bakom var full av män. Bara män. Sambon lastar såklart upp alla varor och sparar en bit av bandet, innan han lägger upp tampongerna.

Hela kön skruvade på sig bakom mig när jag kikade mig över axeln... Om nu inte JAG tycker det är obekvämt att handla tamponger, så verkar iallafall andra tycka det :D
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

Hela kön skruvade på sig bakom mig när jag kikade mig över axeln... Om nu inte JAG tycker det är obekvämt att handla tamponger, så verkar iallafall andra tycka det :D
Hade en (nu f.d.) kollega av manligt kön med mig in på affären mellan arbetspassen en gång. När han såg vart jag var på väg gjorde han helt om. Därefter vägrade han sitta i baksätet på bilen eftersom jag lade tampongasken där. När jag kastade asken på honom skrek han i falsett.
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

Häromveckan frågade jag en av killarna vart hammaren fanns någonstans. Slutade med att han skulle följa med och använda den åt han. Jag som trodde jag kunde hamra på en spik helt själv O_o
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

Hade en (nu f.d.) kollega av manligt kön med mig in på affären mellan arbetspassen en gång. När han såg vart jag var på väg gjorde han helt om. Därefter vägrade han sitta i baksätet på bilen eftersom jag lade tampongasken där. När jag kastade asken på honom skrek han i falsett.

Men herregud det var bland det fånigaste jag hört i hela mitt liv! Hade inte trott det var sant om någon betett sig så.
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

Häromveckan frågade jag en av killarna vart hammaren fanns någonstans. Slutade med att han skulle följa med och använda den åt han. Jag som trodde jag kunde hamra på en spik helt själv O_o

Öhh...

Har jag missat poängen???:p

Vad handlades???:o
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

Helt ärligt, jag hade nog tamigfan skrattat ihjäl mig :rofl: det måste ha varit klockrent när han skrek i falsett :D
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

KL

Kom på att min farfar nog passar rätt bra in här som en sån där typ som handlar "konstiga" saker. Han är nämligen inte ett särskilt stort fan av förändringar, vilket betyder att han alltid handlar i samma affär. Och alltid samma sak. För att vara aktiv löpare är han väl inte den bästa på att tänka på kosten precis :angel:

Det finns en anledning till att han numera går under namnet "Flingan" på ICA... Han råkar nämligen äta kopiösa mängder cornflakes :D Alltid samma märke (Kelloggs original, de där stoooora paketen), och alltid Arlas mjölk till. Varje morgon och kväll äter han mjölk och cornflakes, vilket gör att det också är i princip det enda han handlar (känns det som). Så det är inte världens största variation på rullbandet :angel: Att han också är extremt översocial och berättar hela sin livshistoria för alla kassörskor han stöter på, samt för kunderna före och efter honom i kön, gör väl inte saken bättre heller... :rofl:
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

OK...

Kom VERKLIGEN att tänka på den här tråden idag!

Två killar som kom med två rejält lastade vagnar, varav den ena fylld med fem FLAK kaffe, ca 10 ostar några kartonger grönsaker och en massa annat... Vågade inte stirra mer...:o

Antar (och hoppas!) att det var någon tävling/läger på gång....:p
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

:rofl: Det var ingenting mot vad jag handlade härom veckan! Jag och kusin var och köpte mat till kollo (ca 25 pers i en vecka). Det blev fyra ÖVERFULLA kundvagnar :p Den stackars kassören sa att det var det värsta han varit med om :angel: När min kusin skulle kompletteringshandla lite några dagar senare hamnade hon hos samma kassör, som kände igen henne direkt :o
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

kl

Kanske inte blev så konstig handling (eller jo) då inte allt handlades på samma affär, men min handlingslista såg nog lite rolig ut idag:

Vinäger
Kex till ost
Koner
Plastband
Bindor

:D

(att jag dessutom tänkte på den här tråden samtidigt gjorde det hela ännu roligare :p )
 

Liknande trådar

Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 618

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp