vad har ni för hund?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare _Hanna_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 133
  • Visningar Visningar 8 684
Har en 2 år gammal schäfer tik åsså bebben då, pitbull/rottweiler hane som växer aldeles för fort å redan hunnit bli 7 månader :cry: :D

Ja, tyvärr lyckas inte alla att sätta stopp på unghundarna när det behövs. Då kan de tyvärr bli så där. Har upptäckt att huskys generellt blir lätt påverkade i flock...

Jag är faktiskt jättestolt över min Sisko (som hon heter)! :D Hon är ganska olik sin bror (från samma kull, bor i huset bredvid), och då åt det positiva hållet! :D

Det finns fler därute, det vet jag. Tyvärr märks de inte så ofta bara, just för att de är så lugna o fina...

Jag har en jätte go collie tjej som heter Ellen och hon blir nio år i maj.

lånar din knapp och lägger ut större bilder på Loke
2-1-4.jpg

och Minina
1-4-5.jpg

*lånar*

Tjorven. Lancashire Heeler 4,5år. Black&Tan
Nova. Grand Danois 13mån. Blå.

Tikar!

Liknande trådar

Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
470
Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 583
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 042
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 315
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka