vad har ni för hund?

Vilka fina Beauceron ni har :love: har träffat en harlekin färgad som hade hamnat hos helt fel person.

/Annelie

En sådan här liten Sylvester.
3641-1.jpg

Och en sådan här Nicke!
3641-2.jpg

jag ahde en irländsk terrier.. emn han blev påkörd :cry:
han var min lilla älskade bebis...

Jag har två gamlingar,en tervtik på 13 år,pigg och galen.
123939691ihzurt_th.jpg

och en JRT som är runt 8 år och ser ut som en gremlins.. :D
123941754hcsdjm_th.jpg

Och bägge två envisas med att sova i möblerna.. :o

Yla, jaktlabbe på snart 13 bast, (gul) still going strong. Halvdöv, kanske lite senil men ett hjärta av guld och du behöver bara se in i hennes ögon så smälter du

Mixie, terrierkorsning som fyller 7 år 1:a april, (viltfärgad) mattes honey och absolut bästa vän, följer mig överallt i vått och torrt. Mycket personlig och väldigt speciell, det finns hundar och det finns hundar, de andra två är hundar men Mixie är HUND med stort H, klok terrierdam, finns inget bättre.

Loka, weimaraner, 5 månader + ett par dagar. (silvergrå, bild finns på uppfödarens hemsida så om ngn är intresserad så PM:a) Mitt nya stjärnskott är det tänkt. En riktigt fjolla, cahrmtrollet :love:

Det är mina flickor det, en lustig blandning, men de kompletterar varandra bra.

//E

Ingen som har Beardeds??
joo ja då..:smirk:
oså har vi Stafford shire bullterrier (långt o skriva:crazy:) och Norwish terrier

En massa dogs! ;) :p

Jag har en alldeles underbar belgisk vallhund, en tervare. En hanhund som dock är krypt, men det är väl anledningen till att jag har han, han är omplaceringshund. Det måste vara den lyckligaste dagen i mitt liv när han kom hem till mig... ville ha en tervare länge, men hade inte råd att köpa.
Hunden bor dock hos mina föräldrar fram tills maj för jag pluggar i norrland mitt ute i ingenstans i en lägenhet (föräldrarna bor i torp) och "bullen" är ingen lägenhetshund. *saknar* :cry:

En galen gul labrador som heter Nisse och är 6 månader och en ännu galnare och vildare labrador som heter Raffe och är 5 år. Han har blivit lite grå runt ögonen men i övrigt är han fit for fight. Mina älsklingar! :love: Nu hör jag att Nisse "pirayan" är i gång och gnager på nåt, undrar vad??

[bild]http://www.snyggast.se/?2280519[/bild]

min lilla blandis! Chihuahua/Yorkshireterrier (50/50)
14 år gammal, nedsatt syn, dubbla hjärtfel, men fortfarande 2 år i sinnet!

Hos oss huserar: 1 cocker spanieltik på 10 år, 1 tysk jaktterrierhane på 9 år, 1 springer spanieltik på 5 år, 1 cocker spanieltik på 2 år, 1 cocker spanieltik på 1år och slutligen 1 kleiner münsterländertik som är 1 år.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
697
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
974
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Hej alla! Vi trodde vår lilla löpte första gången för någon dryg månad sedan - hon började kissa hela tiden, blev superkelig, verkade få...
Svar
6
· Visningar
562

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar