Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en bullterrierkille på snart 4 år som heter Atlas :-) [bild]http://www.printroom.com/_vti_bin/ViewImage.dll?shopperid=N7H0M9VDT8S92GX100NGS4GWL1XP986B[/bild]
Jag har en Tysk Mittelspitz tik som vi kallar Minna (har ju ett längre stuterinamn dock) som är dryga 14 mån. Har tyvärr inga bilder uppe på henne - men det är svårt att ta bilder på henne också, liten, helsvart och hårig = syns bara en svart ullboll på alla bilder.
Har en varhunds tik just nu som troligen är inne på sitt sista år men hoppas ju på under. Hon är 10år i Augusti. Jag har bara haft varghundar sen jag var liten... Sammanlagt 6st Snuffa som hon heter är nästan 1m hög och älskar att ligga i knä och att sova i soffan. Och tigga mackor som hon bara gör av mej (kanske kan bero på att de bara är av mej hon får )... Hon är väldigt senil och stel, men tuggar i sig magnesyl så hon inte känner av värken lika mycket. Tips till er med gammla hundar som bara har det problemet. Men prata med veterinären först. Kramar