vad har ni för hund?

Jag är väldigt stolt ägare till två Irländska terriers, båda lika vackra och roliga!

Har en bullterrierkille på snart 4 år som heter Atlas :-) [bild]http://www.printroom.com/_vti_bin/ViewImage.dll?shopperid=N7H0M9VDT8S92GX100NGS4GWL1XP986B[/bild]

En liten tollare/bordercollie tös på 13 månader! :love:

Freja bebis
barn3764.jpg

Glad Freja
barn2954.jpg

Trångt...
barn2956.jpg

Hej!

Vi har en Berner sennen på snart 8 år! :love: Ikitas Ceazar heter han. Jag har en bild på honom på datan, hur lägger jag in den här? :confused: // Maria och Sanna

Jag har en Tysk Mittelspitz tik som vi kallar Minna (har ju ett längre stuterinamn dock) som är dryga 14 mån. Har tyvärr inga bilder uppe på henne - men det är svårt att ta bilder på henne också, liten, helsvart och hårig = syns bara en svart ullboll på alla bilder.

Har en 5 månaders cocker spaniel tik. 50% amerikansk och 50% engelsk så det är en blandras men en äkta cocker :D

Hmm nej , om det inte finns långt bak i släkten.
Han är en Bumpkin´s hund ,
Efter New Wawe's Local Hero
Och Undan Bumpkin's Delightful and Loving :)

jag har en underbar golden tik på 6 år Natascha. Just nu har jag en av hennes valpar oxå 10 månader gammla Aya.

Har en varhunds tik just nu som troligen är inne på sitt sista år men hoppas ju på under. Hon är 10år i Augusti. Jag har bara haft varghundar sen jag var liten... Sammanlagt 6st:) Snuffa som hon heter är nästan 1m hög och älskar att ligga i knä och att sova i soffan. Och tigga mackor som hon bara gör av mej (kanske kan bero på att de bara är av mej hon får;) )... Hon är väldigt senil och stel, men tuggar i sig magnesyl så hon inte känner av värken lika mycket. Tips till er med gammla hundar som bara har det problemet. Men prata med veterinären först. Kramar

Jag får snart hem (hon kommer hem om 47 dagar) en svart liten mellanpudelvalp!!! :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
697
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
974
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Hej alla! Vi trodde vår lilla löpte första gången för någon dryg månad sedan - hon började kissa hela tiden, blev superkelig, verkade få...
Svar
6
· Visningar
562

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka