vad har ni för hund?

Har en 2 år gammal schäfer tik åsså bebben då, pitbull/rottweiler hane som växer aldeles för fort å redan hunnit bli 7 månader :cry: :D

Ja, tyvärr lyckas inte alla att sätta stopp på unghundarna när det behövs. Då kan de tyvärr bli så där. Har upptäckt att huskys generellt blir lätt påverkade i flock...

Jag är faktiskt jättestolt över min Sisko (som hon heter)! :D Hon är ganska olik sin bror (från samma kull, bor i huset bredvid), och då åt det positiva hållet! :D

Det finns fler därute, det vet jag. Tyvärr märks de inte så ofta bara, just för att de är så lugna o fina...

Jag har en jätte go collie tjej som heter Ellen och hon blir nio år i maj.

lånar din knapp och lägger ut större bilder på Loke
2-1-4.jpg

och Minina
1-4-5.jpg

*lånar*

Tjorven. Lancashire Heeler 4,5år. Black&Tan
Nova. Grand Danois 13mån. Blå.

Tikar!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
697
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
974
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Hej alla! Vi trodde vår lilla löpte första gången för någon dryg månad sedan - hon började kissa hela tiden, blev superkelig, verkade få...
Svar
6
· Visningar
562

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar