vad har ni för hund?

Har nu mera 1 Sobel färgad Collie som heter Nellie. :love: Eller Coast sides Elaisa don't forget me om man så vill... :DNu förtiden hela 7 år!

Hade för några veckor sen dock 2 underbara Collie, men fick ta bort gammellottan, Sadie. (Sobelgårdens mystic Sadie) Hon skulle fyllt 13 den 2 mars. Men trots åldern var hon fortfarande såå vacker.Saknar henne massor. :cry:

Här en barnligt valpig Nellie ;)Och en magnifik Sadie i 5års åldern :love:

tn1048.jpg

Jag har en Schnauzer pojke på 7 år som flyttat med mig
och min sambo hit upp till Luleå från Gävle.

En riktigt busig pojke som aldrig kommer bli vuxen ;)

2-3-4.jpg

Kvar i Gävle finns vår Golden Retriver flicka.
Hon är vår familjehund och bor hos min pappa och hans sambo.

Världens mest gosiga lilla vovve, saknar henne i massor
Hon fyller 2 år i april :)

hur är dalmatinern att äga?Det är inte så vanlig i sverige så jag känner ingen...men är intreserad efter att ha läst om dens egenskaper.

Jag har själv en Saluki - Helt fantastiskt UNDERBAR hund....
Honom kan ni se på www.cesamarabians.com klicka på menyknappen Our Pets och sedan vidare till Saluki

Mamma och pappa har en Irish Soft Coated Wheaten Terrier...Också helt underbar ras! Finn spå samma sida som ovan...klicka på Other Dogs in family....

Syrran har en blandis....Pappa: Welsh Springer Spaniel/Border Collie Mamma: Schäfer/Border Collie...
Hon är också väldigt trevlig...förstås....
Hennes info kommer inom kort på http://turn.to/horsetouch (syrrans sida)

3/4 Jack russel terrier 1/4 Norfolk terrier, f. 89, tik

1/2 Collie 1/4 Schäfer 1/8 New Foundland 1/16 Labrador 1/16 Golden retriever, f. 2002, hane.

Jag har en helt underbar kelpiekorsning.
Pappan är renrasig kelpie, mamman är enligt ägaren en shi-tzu och mormor var en schäfer?! Mystisk ekvation..men det fanns schäfer i Willes mamma..hon var lik en scähfer fast nån hade kapat benen *s*. Inte särskilt vacker tyckte jag...men med ett stort hjärta och efter att ha hört/sett om hans första åtta veckor i livet fick sudden följa med hen och i år fyller han tre..
:love: :love: :love:
Nu går vi lite i valpköpartankar igen och det lutar åt en golden denna gång. Fast när grabben är borta s k a jag ha en GD. Tycker dom är helt underbara...fast någon gång i framtiden då jag förhoppningsvis har min stora gård med olika djur då vete 17 om det inte blir en Kelpie, dom har juett väldigt mysigt temprament trots allt. Men..då vill jag även ha några får så att jag kan jobba riktigt i vallning :bump:

Jag har en dvärgpudelhane. Han är aprikos och ganska liten, född 2 januari :)

Jag har en blandis tik som heter Troja och är 2år. Hon är korsning Schäfer och Alaskan Malamute men mest Schäfer.

Hej hej !! Har en rottis hane som är 3 år.. [bild]http://www.babyfriends.nu/RasmussenMiranda[/bild]
Kolla på våran hund hero..

Har 3 hundar...
2 greyhounds och 1 Grand Danois...bild på våran GD nedan.
9887-2.jpg

Jag har Chihuahua :love:
En korthårig tik på 14 år och en liten långhårig minivavva, som är 5 månader och världens sötaste :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
697
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
974
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Hej alla! Vi trodde vår lilla löpte första gången för någon dryg månad sedan - hon började kissa hela tiden, blev superkelig, verkade få...
Svar
6
· Visningar
562

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka