vad har ni för hund?

Just nu är jag bara extra matte åt en underbar söt Shar-Pei Valp som ägs av Sambons syster. Och jag har fått äran att slöta denna prins flera dagar i veckan och när hon är utomlands (rätt ofta då hon reser i jobbet och ställer ut hamstrar)

Fast till nästa sommar ska vi köpa egen hund. Förhoppningsvis en ny rottis-kille eller en Staff, eller om sambon får som han vill, ett av "skrynkelns" syskon :)

Har en Rottweiler valp på 6½ månad. Ett busfrö som älskar att träna. Mattes "lilla" (36 kg):angel: ögonsten. :love: :love:

Jag har en rottweiler/dobermannkorsning som var menad att vakta huset och mig, men som visade sig vara den mesigaste vakthund som någonsin gått på 4 tassar :D. Han är i allafall snäll....

Jag har två coola brudar (welsh corgi cardigan) :cool:
wildaweb.jpg
aliceweb.jpg

Jag bor ihop med en 10 årig schäfer/labrador korsning.
Han börjar bli lite grå i mustachen, men det är det enda som är 'gubbigt' med honom. :D

//MDusty

..Jag har en Siberian Husky som är helt underbar
Grattis till EN bra individ!!!
Min erfarenhet av den rasen är :devil:-ar.. lindrigt sagt!!!
En flock på fem sådana kom in i vår fölhage :eek:, vi sprang ut och räddade fölet från att bli 'köttfärs'!!!

Världens finaste Grand Danois på 8 år. :love: Det är tungt i hjärtat att hon är så gammal. Vill att hon ska vara ung igen. :cry:

Funderar starkt på att skaffa en d/s gårdshund.

Hejsan

Har svensk lapphund(föder upp dem sedan -89, har haft rasen sedan -84)
Och en finsk lapphundstik på ett år, ett härligt yrväder :)
En underbar 2-årig schäfer som tyvärr är konvalecent efter en svår olycka.
Och sist o. minst en tuff 14 veckors parson russel terrier som förhoppningsvis och troligtvis blir en fullfjädrad grythund så småningom :cool:

Gud va fina allas hundar är..fast min tokiga pudel är såklart sötast.. :angel:
:p

Jag har 4 strävhåriga taxar av normalstorlek. :love: Mina små älsklingar... :D

:banana: Sandra :banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
697
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
974
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Hej alla! Vi trodde vår lilla löpte första gången för någon dryg månad sedan - hon började kissa hela tiden, blev superkelig, verkade få...
Svar
6
· Visningar
562

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar