Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
varför red du då din med det?de flesta hästar behöver inte nosgrimma, men sitter på av slentrian. eller pga att hästen har ont o gapar.
Innan man basunerar ut saker om någon (förtal) så borde man höra sig för med den personen innan vilket du har gjort och förträngt/förnekat. Hade jag varit moderator hade du inte fått skriva så men ni delar säkert benskydd med varandra...
är inte förtal... :smirk:med dom bilder jag sett på dina hästar så antar jag att du inte tävlar på särskilt hög nivå heller (bla sadel som låg helt fel o alldeles för långt fram, remontgrimma spänd som en engelsk nosgrimma).
du har redan bevisat att du inte har den blekaste om vad du pratar om, inte för att jag heller har så stor koll på de, men tom jag märker att du är ute o cyklar..
delar benskydd med varann? snart blir de nog förtal lille vän :smirk:Hade jag varit moderator hade du inte fått skriva så men ni delar säkert benskydd med varandra...
Hade jag varit moderator hade du inte fått skriva så men ni delar säkert benskydd med varandra...
Hade jag varit moderator hade du inte fått skriva så men ni delar säkert benskydd med varandra...
att hålla i sig? Det kan jag tycka är en bra grej för små töser.
Det är väl inte rumpan som blir försvagad av benskydden? Då har du satt på dom fel....
Varför rider folk med bröstor i skogen?
/jenny
varför har man resår, vilka använder det?
eller är det för att vi tror att det är bekvämare
/jenny
Hahaha.. jag har också lyckats gräva upp gamla godingar när jag sökt ett visst ämne.Men herregud, hur orkar du gräva fram en nästan fem år gammal tråd?