sluta skriv som vanligt, minns alltför väl din tråd på galopp
i de stallet jag står/jobbar i så går flera hästar ut med skydd
*min går ut med senskydd o boots fram, just därför att hon har en så taskig gång att hon gärna trampar sej på framben med ett bakben, går även ut med lindor bak när de är torrt då hon är gallig bak
*34 årig hbl valack, lindor bak. rids fortf i alla gångarter o är fräsch för sin ålder, men åldern tar ut sin rätt
*pensionerad hblvalack som tävlat utt till st george går ut med boots runt om, just för att han trampar sej
*hblvalack boots bak, trampar sej
*quartervalack med dåliga framben, boots fram, trampar sej
flera av dessa har gått ut utan skydd tidigare, vilket har resulterat i härliga trampskador.
jag jobbar även för en familj med sex hoppållar, o dom är inte särskilt överbeskyddande med skydd heller, en av deras hoppare går med skydd ute
med dom bilder jag sett på dina hästar så antar jag att du inte tävlar på särskilt hög nivå heller (bla sadel som låg helt fel o alldeles för långt fram, remontgrimma spänd som en engelsk nosgrimma).
du har redan bevisat att du inte har den blekaste om vad du pratar om, inte för att jag heller har så stor koll på de, men tom jag märker att du är ute o cyklar..