Vad har hänt med min bröstvårta?!

TOTALT oseriöst, jag är under stränga order att berätta om alla mina mediciner vid kontakt med vården. Om man tar något med svåra/ovanliga biverkningar behöver de ju veta det, tex försämrad koagulationsförmåga och nedsatt immunförsvar.

Precis! Min medicinlista och kort information om de (ovanliga) sjukdomarna som härjar i min kropp är det första jag lämnar fram om jag måste söka akut. Ändå har det hänt att de har gett mig nya mediciner som krockar eller satt dropp med smärtstillande som jag redan har tagit maxdosen utav genom min grundmedicinering eller att jag har fått mediciner som man absolut inte får ta med de sjukdomar jag släpar på. Då känns det verkligen inget vidare :crazy: Självklart ska de ta hänsyn till vilka mediciner man tar regelbundet och särskilt vid ett sådant här tillfälle då det faktiskt kan röra sig om en farlig biverkning på någon av Ts mediciner.
 
Nu har jag fått träffa en jätte gullig läkare som tyvärr talar urusel svenska så missförstånden var löjligt många vilket är skitjobbigt.
Iaf så misstänker doktorn att det är humiran som spökar så det blir till att kontakta mag doktorn och jag ska få remiss för UL och mammografi och göra det i nästa vecka.
Suck men men det är väl bra att de håller koll på mig.
Men jag vill inte ha några fler diagnoser nu!
 
Nu har jag fått träffa en jätte gullig läkare som tyvärr talar urusel svenska så missförstånden var löjligt många vilket är skitjobbigt.
Iaf så misstänker doktorn att det är humiran som spökar så det blir till att kontakta mag doktorn och jag ska få remiss för UL och mammografi och göra det i nästa vecka.
Suck men men det är väl bra att de håller koll på mig.
Men jag vill inte ha några fler diagnoser nu!
Men vad bra att du blev lyssnad på!
 
Nu har jag fått träffa en jätte gullig läkare som tyvärr talar urusel svenska så missförstånden var löjligt många vilket är skitjobbigt.
Iaf så misstänker doktorn att det är humiran som spökar så det blir till att kontakta mag doktorn och jag ska få remiss för UL och mammografi och göra det i nästa vecka.
Suck men men det är väl bra att de håller koll på mig.
Men jag vill inte ha några fler diagnoser nu!

Shit, den står jag också på :crazy: dubbel dos :cautious:

Skönt att doktorn tog det på allvar och du ska utredas ordentligt :)
 
@pulkaskurk bra att du träffat läkare, och hoppas att det bara är en ofarlig biverkning. Orsaken till att jag tänkte på cancer är att ett symtom kan vara just blod ur bröstet.

Andra tecken kan vara att bröstet blir större, huden kan missfärgas eller få utbuktningar och indragningar. Bröstvårtan kan bli indragen eller avge blod och var.
 
Det där såg ju inte så kul ut @em-pirre... Jag har flertalet missfärgningar på mitt bröst, frågade om det på buke och alla verkade tycka att jag skulle avvakta... Kanske ska ta tag i det...
 
@pulkaskurk bra att du träffat läkare, och hoppas att det bara är en ofarlig biverkning. Orsaken till att jag tänkte på cancer är att ett symtom kan vara just blod ur bröstet.

Hm, bröstcancer var tydligen en biverkning till medicinen..
Men jag har ändå bestämt att det inte ska vara någon jävla bröstcancer.
Jag har bestämt att det ska vara något annat :)
 
Det där såg ju inte så kul ut @em-pirre... Jag har flertalet missfärgningar på mitt bröst, frågade om det på buke och alla verkade tycka att jag skulle avvakta... Kanske ska ta tag i det...
Jag har svårt att tänka mig att jag skulle sagt att förändringar på bröstet skulle nonchaleras. Du la det inte på Senior va? Eller har jag verkligen missat en bröst-tråd
 

Liknande trådar

Hästvård Kele strikes again :crazy: Alla hästarna sov ute inatt eftersom bara Vision ville in, och när han insåg han skulle bli ensam inne...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
9 904
Senast: Kassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp