Vad har hänt med min bröstvårta?!

Jag tycker det var roligare att läsa om din gamla häst :D

Jag har iaf ringt till 1177 och de sa väl ungefär bara att jag skulle åka till akuten.
Men akuten känns så överdrivet? De har väl liksom bättre saker för sig, jag håller ju inte på att dö direkt.
Jag mår bra förutom att jag mår illa, bröstet känns och ser helt normalt ut utom att det är ömt och det är såklart inte skönt om man tar på det.
Det har även slutat att blöda nu.

Fast är det inte bättre att åka in? Du står ju på en spännande cocktail av mediciner och jag misstänker att det var därför de tyckte du skulle åka in.

Akuten är inte bara till för de som är döende ;)
 
Nej, du har inte alls bättre saker för dig. Det finns givetvis många orsaker som kan ligga bakom, men vissa är såpass allvarliga att det börjar bli bråttom med att söka hjälp!
 
Fast är det inte bättre att åka in? Du står ju på en spännande cocktail av mediciner och jag misstänker att det var därför de tyckte du skulle åka in.

Akuten är inte bara till för de som är döende ;)

Ehm hon frågade inte ens om jag åt några mediciner...
Men visst har jag en ganska tung medicinlista :o

Det enda hon frågade var om jag haft barn och ammat men ingenting sånt har jag hållt på med.

Hehe du säger det, men det känns fånigt när jag på det stora hela mår bra ju..
 
Ehm hon frågade inte ens om jag åt några mediciner...
Men visst har jag en ganska tung medicinlista :o

Det enda hon frågade var om jag haft barn och ammat men ingenting sånt har jag hållt på med.

Hehe du säger det, men det känns fånigt när jag på det stora hela mår bra ju..

Eh, om du inte upplyste henne om dina mediciner och hon rådde dig att åka ändå så skulle jag DEFINITIVT åka in!

När jag blev inlagd satt jag på akuten en lördagkväll, det är inte något jag kan rekommendera.
 
Jag tycker det var roligare att läsa om din gamla häst :D

Jag har iaf ringt till 1177 och de sa väl ungefär bara att jag skulle åka till akuten.
Men akuten känns så överdrivet? De har väl liksom bättre saker för sig, jag håller ju inte på att dö direkt.
Jag mår bra förutom att jag mår illa, bröstet känns och ser helt normalt ut utom att det är ömt och det är såklart inte skönt om man tar på det.
Det har även slutat att blöda nu.
Även om du inte har hjärtstopp eller andningsstopp kan ditt tillstånd vara akut. Blödningar ur bröstet hör inte till bagatell-tillstånd.
 
Jag tycker det var roligare att läsa om din gamla häst :D

Jag har iaf ringt till 1177 och de sa väl ungefär bara att jag skulle åka till akuten.
Men akuten känns så överdrivet? De har väl liksom bättre saker för sig, jag håller ju inte på att dö direkt.
Jag mår bra förutom att jag mår illa, bröstet känns och ser helt normalt ut utom att det är ömt och det är såklart inte skönt om man tar på det.
Det har även slutat att blöda nu.

Du har ingen vårdcentral nära som har drop in eller liknande? Min vårdcentral har drop in och är det fullt där kan man komma in efter 17 då de har akutmottagning.

Jag skulle nog inte vilja vänta över helgen iaf. Att blöda från bröstet av ingen särskild anledning alls känns spontant typiskt obra.
 
Så nu sitter jag på akuten och väntar.
Har skittråkigt!
Så berätta gärna något roligt som en sork som biter i tutten.
Jag väljer att behålla min syn av en ilsken sork som attackerade tanten :D

Jag med!

Annars kan jag rekommendera drake/enhörningstråden och/eller knoppar som brister-tråden för att fördriva tiden :D
 
Nu har jag fått träffa en sköterska.
Hon tittade på mig som om jag vore ett ufo...
Hon visste inte heller om det var nödvändigt att någon doktor tittar.
Hon visste inte ens vilken som skulle göra det då..
Åh jag hatar att känna mig till besvär och kommit i onödan.
 
Jag tycker de bör kolla med ultraljud eller nåt för att se om de ser nåt konstigt.
Jobbigt när de som jobbar inte har koll.
 
Nu har jag fått träffa en sköterska.
Hon tittade på mig som om jag vore ett ufo...
Hon visste inte heller om det var nödvändigt att någon doktor tittar.
Hon visste inte ens vilken som skulle göra det då..
Åh jag hatar att känna mig till besvär och kommit i onödan.

Se till att berätta om medicinerna du står på, tex om det är någon av dem som gör dig lättblödande.
 

Liknande trådar

Hästvård Kele strikes again :crazy: Alla hästarna sov ute inatt eftersom bara Vision ville in, och när han insåg han skulle bli ensam inne...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
9 904
Senast: Kassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp