vad hände sen? (strömsholm)

I

idiot

vet någon hur de gick me jockeyn som ramlade av och fick åka amublans? hur gick de me hästen som bröt benet?

jag tror iaf att den gjorde de, de va iaf poker face isåfall, kan vara så att detta inte stämmer men de är den information jag har fått

Hur det gick för Johan vet jag faktiskt inte, men han red inte mer på hela dagen.

Hörde bara lite löst om en skadad häst, men kommer inte ihåg namnet på den.

fy den var ju där framme och försvann helt plötsligt.blev väl skjuten då antagligen

de va någon som sa att han bröt nacken men jag tror nog inte att de va så, de blir lätt att nån säger något till en person som säger de till en ann osv och historien blir bara värre och värre för varje person den berättas av......

jo det är sant.de är hemskt när det händer,det har varit mycket skadade hästar på tävlingarna på sista tiden.en på jägers i torsdags som bröt benet bl.a. men å andra sidan så kan det hända i hagen också

Hej Hej!
Johan bröt inget alls, däremot så blev det sprickor i revben & nyckelben. Tyvärr punkterad lunga också, så vi får se när han kommer tillbaka. Tur i oturen ändå, lunde gått mycket värre. Hoppas han kan rida löp snart igen, för han är så duktig!
//Hanna!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 299
Senast: Freazer
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 495
Senast: Sesca
·
Hästvård Har en 15 åring som fått sin första foderstrupsförstoppning någonsin. Kom in från hagen, förmodligen lite uttorkad pga varmt väder och...
Svar
10
· Visningar
1 326
Senast: skiesabove
·
Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 294
Senast: Zetly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar