Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem hade du velat se?
Kanske det .En Pensionerad kollega tillika en Fd chef till mig ringde just och hörde om jag hört av företaget och han kom med rådet till mig att om dom hängde upp sig på mitt sjukintyg från då jag var riktigt dålig med värk från helvetet att ta kontakt med VC och få en läkare att bedöma mig i daxläget och min förmåga nu att jobba med mina skador .Kanske är något att fundera över .Måste gripa efter alla halmstrån som finns eller om jag ska skriva till min sjukgymnast som jag hade då och höra hennes förslagGå till media @skerper då brukar de bli andra bullar
Låter rimligt.Kanske det .En Pensionerad kollega tillika en Fd chef till mig ringde just och hörde om jag hört av företaget och han kom med rådet till mig att om dom hängde upp sig på mitt sjukintyg från då jag var riktigt dålig med värk från helvetet att ta kontakt med VC och få en läkare att bedöma mig i daxläget och min förmåga nu att jobba med mina skador .Kanske är något att fundera över .Måste gripa efter alla halmstrån som finns eller om jag ska skriva till min sjukgymnast som jag hade då och höra hennes förslag
Kanske det .En Pensionerad kollega tillika en Fd chef till mig ringde just och hörde om jag hört av företaget och han kom med rådet till mig att om dom hängde upp sig på mitt sjukintyg från då jag var riktigt dålig med värk från helvetet att ta kontakt med VC och få en läkare att bedöma mig i daxläget och min förmåga nu att jobba med mina skador .Kanske är något att fundera över .Måste gripa efter alla halmstrån som finns eller om jag ska skriva till min sjukgymnast som jag hade då och höra hennes förslag
Jo så är det .När intyget skrevs tog jag mig inte ur sängen utan värktabletter och gabapentinLåter rimligt.
De ska ju inte bedöma din arbetsförmåga utifrån din hälsa då. Det är din nuvarande dito som ska bedömas.
Tänk om jag skulle bli avskedad på grundval av att jag hade cancer en gång i världen. Nä - helt knäppt. Nu är jag ju fullt arbetsför.
Jag har inte mycket att välja på .Är över 50 och började direkt efter grundskolan då jag väntade på att få komma in på någon skola då betygen inte räckt till .Kom in året efter men då hade jag fast jobb så jag fortsatte jobba .Har nästan hela nacken ihopskruvad med titan och jag tycker det känns som jag inte är allt för attraktiv på arbetsmarknaden och risken att jag blir utan jobb är storTrist situation och de beter sig ju som skit. Men vill du verkligen jobba kvar i ett sånt företag?
Jo så är det .När intyget skrevs tog jag mig inte ur sängen utan värktabletter och gabapentin