Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte på @LadyCovergirl av någon anledning när de visade ett klipp med hemma hos hon som är programledare
Det verkar som det inte spelar någon roll att man alltid ställt upp i alla väder och gjort allt man ska och massor därtill .Klart dom vill ha en yngre kille som kan sitta och köra nästan dygnet runt och tycker det är skitkul med mycket lön och många timmar mot en som jobbar dom timmar man ska och mer när det verkligen behövs och har andra värderingar än att sitta i en lastbil 12 timmar om dagenHåller tummarna för att det går som du vill. Jobbet verkar ju styras av ngt jävla as! Usch, vilket sätt att behandla folk som kämpat röven av sig åt dem!
Snöar inget ALLS här. Blåser gör det rätt rejält men skulle inte vilja kalla det storm...ännu i alla fall. Jag VILL HA SNÖ för att täcka det förfärliga knögglet i hagen. Bara för det så får jag väl ingen....Nu har det börjat snöa här och vinden får mitt lilla hus att skaka.
Det verkar som det inte spelar någon roll att man alltid ställt upp i alla väder och gjort allt man ska och massor därtill .Klart dom vill ha en yngre kille som kan sitta och köra nästan dygnet runt och tycker det är skitkul med mycket lön och många timmar mot en som jobbar dom timmar man ska och mer när det verkligen behövs och har andra värderingar än att sitta i en lastbil 12 timmar om dagen
Snöar inget ALLS här. Blåser gör det rätt rejält men skulle inte vilja kalla det storm...ännu i alla fall. Jag VILL HA SNÖ för att täcka det förfärliga knögglet i hagen. Bara för det så får jag väl ingen....
Peder vann Jerringpriset igen på Idrottsgalan... Ska vi gissa på att det blir samma liv igen i år på sociala medier?
Håller med. maffian hade fixat häst åt alla med stallplats och full service.Yes.. nu hade det redan börjat... "Hästmaffian" etc...
Hörni.. om vi är en maffia med massa makt.. Vad ska vi göra då?
Om vi vore en maffia skulle vi väl ha förändrat massa i tex bidrag som fördelas till sport..