Drar hem tidigt idag. Tänkte kolla på friidrott och äta glass 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Miss Mandy blir markbart samre varje dag.Hon ar fortfarande glad och gillar livet, men jag tror att det har gar fort. Allt for fort.
![]()
Ser gott ut.I kvall var vi pa en Creole restaurant for middag. mycket gott! Maken hade gumbo igen, och aven om den var god var det ingenting mot min "seafood stew" fantastiskt god. Till den tog jag truffle fries ... det var en sa ypperlig smaksensation. Det slank ner med ett par glas pinot giro.
![]()
Man blir så less ibland. Hur svårt ska det vara att inse att färg har inget med saken att göra?! Det var en enormt bra artikel i en av mina historiemagasin för inte så länge sedan om just rosa och det har tidigare ansetts som en helt manlig färg och blått var för flickor
https://www.sydsvenskan.se/2011-11-14/manlig-nyans-blev-kvinnlig
http://www.skd.se/2011/11/24/en-fordjupning-i-den-rosa-fargen/
Intressant! Jag gillar ju ljusa kläder, typ vit och beige. Tills dottern började på fsk... Då var mörka kläder bättreFår hon själv välja ska det helst glittra och/eller vara djur på. Minstingen ärver storasysters kläder för jag tycker hennes funkar till honom också.
Miss Mandy blir markbart samre varje dag.Hon ar fortfarande glad och gillar livet, men jag tror att det har gar fort. Allt for fort.
![]()
Då undrar annan ironisk medelålders tjej(38) varför har han pyjamaaaaas???
Folk![]()
Vaknade utvilad men helt utan glädje. Vad är det för mening med att ha en hel dag framför sig när den man vill spendera den med inte tycker om en längre? Skulle kunna röja hemma men samma där, vad är det för mening? Jag bryr mig inte. Och mamma kunde inte låta bli att pika mig ens när jag berättade det här. Det går inte så bra för mig just nu.
KramVaknade utvilad men helt utan glädje. Vad är det för mening med att ha en hel dag framför sig när den man vill spendera den med inte tycker om en längre? Skulle kunna röja hemma men samma där, vad är det för mening? Jag bryr mig inte. Och mamma kunde inte låta bli att pika mig ens när jag berättade det här. Det går inte så bra för mig just nu.
Vaknade utvilad men helt utan glädje. Vad är det för mening med att ha en hel dag framför sig när den man vill spendera den med inte tycker om en längre? Skulle kunna röja hemma men samma där, vad är det för mening? Jag bryr mig inte. Och mamma kunde inte låta bli att pika mig ens när jag berättade det här. Det går inte så bra för mig just nu.
Waaaait what? Va? Är du runt 50? Du krossade precis min världsbild. Jag trodde vi var typ jämngamla.Vadå, det är ju jätteskönt med pyjamas!
Okej, medelålders för mig är runt 50![]()