Brukar man inte kunna spara kontakter på sim-kortet? Då följer ju alla med oavsett telefon.Jag kan skicka min telefon så kan du knappa färdigt kontakterna i den, ok?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brukar man inte kunna spara kontakter på sim-kortet? Då följer ju alla med oavsett telefon.Jag kan skicka min telefon så kan du knappa färdigt kontakterna i den, ok?![]()
Brukar man inte kunna spara kontakter på sim-kortet? Då följer ju alla med oavsett telefon.
Jag kan skicka min telefon så kan du knappa färdigt kontakterna i den, ok?![]()
Njaaa, jag har ju en ny platta som behöver uppmärksamhet![]()
Ta med in till butik så fixar dom det åt dig smidigtDå måste man fortfarande kunna använda skärmen och den sprack, det är det som är problemetPlus att det är nano-kort i nya och ett vanligt SIM i den gamla.
AhaDå måste man fortfarande kunna använda skärmen och den sprack, det är det som är problemetPlus att det är nano-kort i nya och ett vanligt SIM i den gamla.
Ta med in till butik så fixar dom det åt dig smidigt![]()
Bra du får min dator ocksåNjaaa, jag har ju en ny platta som behöver uppmärksamhet![]()
Jag är trött och har dåligt samvete för att jag inte orkar vara produktiv. Trötthet är ingen godtagbar ursäkt för att inte få saker gjorda. Åtminstone inte nu.
Reklamera. De är smidiga att ha att göra med.HELVETE lyckades ha sönder en av sensorerna. FUCK.![]()
![]()
![]()
![]()
Jag skulle vilja påstå att trötthet är en ganska bra ursäkt för att inte få saker gjorda.Jag är trött och har dåligt samvete för att jag inte orkar vara produktiv. Trötthet är ingen godtagbar ursäkt för att inte få saker gjorda. Åtminstone inte nu.
Ja hon fick även riktigt hemska öppna sår på en häst. Vet dock inte vilken växt det var. Dessa hästar har gått i denna hage i många många år. Ändå hände det.Mina rör dom som tur är inte. Har aldrig gjort... men visst finns risken. Väldigt tragiskt för din vän![]()
Jag som har kundtjänst/support som en del i mitt arbete kan intyga att det finns folk som inte förstår grundläggande saker. Det förekommer t.ex. att folk har problem att logga in och sedan visar det sig att de inte ens har något användarkonto.Dom utgår att man är helt pantad men dom träffar säkert på sådana människor
Jag kom hem från Stockholm igår kväll, runt 10 eller så. Dessa jobbresor brukar göra mig trött och ur gängorna. Det är enklare om jag har en helg att vila på efter en sådan resa.Fast ibland orkar man inte. Och pressar man sig då kan man bli väldigt sjuk.
Bara du inte är så pass trött?
Men det känns inte bra att det påverkar jobbet. Fast å andra sidan är min jobbresa från måndag till onsdag en del i att jag är trött.Jag skulle vilja påstå att trötthet är en ganska bra ursäkt för att inte få saker gjorda.