Men det är mycket pengar det handlar omÄh.
Fatta ett beslut och ångra sedan och fatta ett nytt.
Om man inte har bestämt sig kan man inte ändra sig heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är mycket pengar det handlar omÄh.
Fatta ett beslut och ångra sedan och fatta ett nytt.
Om man inte har bestämt sig kan man inte ändra sig heller
Är trött på att inte ha några riktiga vänner. Har aldrig haft det
inte fått vänner där hellerheart
Jag har inte haft många vänner... men har utökat den skaran via Buke
Bättre ljus, kanske? Närbilder på bordsskivan så att man kan se skicket?Alltså jag ska sälja ett bord och en person har hört av sig och vill ha mer bilder. Hur tar man mer bilder på ett bord? Det är det bord liksom..
Bättre ljus, kanske? Närbilder på bordsskivan så att man kan se skicket?
Har du frågat vad det är de vill se?I annonsen är en bild tagen i dagsljus, bättre blir det inte. Jag kan ju inte gärna ta närbilder på hela bordsskivan.. Det finns inga skavanker att fota heller.
Alltså jag ska sälja ett bord och en person har hört av sig och vill ha mer bilder. Hur tar man mer bilder på ett bord? Det är det bord liksom..
Har du frågat vad det är de vill se?
Ja. Och fick svaret "fler bilder"
Gud vad irriterande. Antingen berättar man exakt vad man vill se eller så får man komma förbi om man vill syna bordet i sömmarna.
Eller hur!
Och nu, när jag tagit massa bilder i olika vinklar, får jag veta att bordet är för litet. Alla mått står i annonsen
Det är precis sånt där som jag bävar för Därför så blir det inga annonser heller, vilket jag borde ta tag i... Din berättelse spär bara på min oviljaEller hur!
Och nu, när jag tagit massa bilder i olika vinklar, får jag veta att bordet är för litet. Alla mått står i annonsen